Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
Vilka jordätare hade du tänkt dig? Hoppas du väljer någon satanoperca..Lämna en kommentar:
-
Guud så snyggt det kommer bli....ta pygmepansarmalar med...dom kommer stimma som attan i det akvariet...Lämna en kommentar:
-
Se där jakommer bli riktigt najs detta här ju
Om du snabbar dig som faan så kanske inte Superaquaman (Fredrik Johansson) hinner sälja av sina VF Altifrons
Kommer följa detta med spänningHoppas du lägger upp lite bilder på FB Akvarister med
/TommyLämna en kommentar:
-
jag skickade paket med på sten (kamerastativ) typ en meter långt, nu vet jag ju inte hur lång roten är men jag skulletro att det inte blir några problem med posten... eller som Mathias säger kapa den Hannes kan limma ihop den igenLämna en kommentar:
-
jo frakten hamna på en hundring, problemet är att den är för stor för att skickas med schenker :SLämna en kommentar:
-
Den roten skulle passa ditt kar optimaltfrakten kan hamna på ca 100 :- skulle jag tro
Lämna en kommentar:
-
Grymt ballt kar Hannes!
Så grymt långt kommer bli riktigt häftigt
Kommer garanterat att följa detta.
Lycka till!Lämna en kommentar:
-
haha ja den är ju förvisso till salu om man säger så, men kanske aningen otymplig å skicka?
om du vill ha den kan ja kolla upp fraktpris osv...
tror faktiskt att det ska finnas en till också, ganska lika.
ska leta i morron när det är ljust igen, mörkt som tusan nu ju :SLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: