Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
snyggt, vackert ! Ställningen o karet ser också bra ut....
bra jobbat idag, five highLämna en kommentar:
-
här går det undan. jag o daniel( devion här på forumet) åkte ner o tåg isär karet. var lite knepigt för det var väldigt tajt limmat. dvs nästan glas mot glas. så fick knappt emellan våra mattknivar. men skam den som ger sig.
så nu är karet nertaget. jag kommer få en helt ny bottenskiva från en glasmästare. så jag slipper kapa den. behöver asså bara kapa sidorutor o stag.
sen såga vi av aluställningen o satte ihop. välförtjänt dagLämna en kommentar:
-
-
aa lite dyrt. men typ 300:- för en så stor rot är ändå rätt bra pris.
men som sagt. det är ju ett tag kvar tills den ska i. så om ni har nån väg neråt i sverige så kanske man kan skicka billigare nån gång. vi håller det öppetLämna en kommentar:
-
posten säger nästan 200 spänn i frakt, om man kollar på deras hemsida å anger måtten på paketet. :/
ska se om vi inte har några ärenden neråt landet snart så kanske de går att lösa på något smidigt sätt.
känns som de kanske blir lite väl dyr rot me frakten å så.. även om den säkert skulle passa jäkligt bra i karet :PLämna en kommentar:
-
karet är nu för övrigt tömt. avkalkningen funkade utmärkt! rena rutorLämna en kommentar:
-
jepp
självklartmen hade ju vart ballare att ha en hel
kommer lägga upp bilder på akvarister med )
ska kolla på dom. hade en kort tanke på panda-pansarmalar med. de är ju rätt små :P
bilder kommer
roten är nästan 130cm lång, så vette tusan. dom ända som verkar ta så långa paket är bussgods å då springer ju fraktpriset iväg en smula.
då får väl fundera hur du vill göra hannes.
roten är inte min utan min fars, och han vill säkert ha betalt för den. typ en hundring kanske, inte speciellt dyrt men de springer ju iväg lite i priset sen när man räknar in frakten också :/
Lämna en kommentar:
-
Gött att du kom igång med detsäg till om du vill ha hjälp...är ju ändå på DM all ledig tid >.<
Lämna en kommentar:
-
roten är nästan 130cm lång, så vette tusan. dom ända som verkar ta så långa paket är bussgods å då springer ju fraktpriset iväg en smula.
då får väl fundera hur du vill göra hannes.
roten är inte min utan min fars, och han vill säkert ha betalt för den. typ en hundring kanske, inte speciellt dyrt men de springer ju iväg lite i priset sen när man räknar in frakten också :/Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: