Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• devion
    svarade
    Hoppas du piggnar till friend...

Lämna en kommentar:

• hannesc
    svarade
    aaah nu är jag trött på denna jefla lunginflamation. ska ringa DM imon o se om de kan kanske köra hem mina glasskivor så jag sitta o putsa bort alla silikon från dom.

sen hoppas jag på att få bottenplattorna från gonzo-ulrik på torsdag. hoppas verkligen på att börja limma nästa vecka eller nått.

Lämna en kommentar:

• hannesc
    svarade
    haha stämmer dock att jag är/har varit där väääldigt mycket! :P

takc så mycket. ja snart så drar vi igång igen

Lämna en kommentar:

• MrH
    svarade
    aa my bad, trodde att du jobbade på DM eftersom du jämt verkar vara där, därav ? efter jobbet
    haha.

nå då får man väl önska krya på dig så detta härliga projekt tar fart snart igen.

Lämna en kommentar:

• hannesc
    svarade
    jag grejjar inte på jobbet men utan på DM här i jkpg. jag jobbar på ett annat ställe :P

har inga grejjer alls hemma till det här projektet, så har inte kunnat göra nått. men jag har fan varit så utslagen att jag inte kunnat göra nått ändå. fan fortfarande inte riktigt frisk känner jag :S

Lämna en kommentar:

• Luddson
    svarade
    Senast redigerad av Luddson; 27 November 2011, 23:00.

Lämna en kommentar:

• MrH
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    haha naaaa..men har legat sjuk i influensa en vecka nu. o sen väntar jag på ny bottenplatta. kommer snart nya uppdateringar :P
    bara undanflykter
    hemma å sjuk=greja med projekt =D

fast i ditt fall blire väl kanske svårt eftersom du grejar på jobbet?

Lämna en kommentar:

• hannesc
    svarade
    haha naaaa..men har legat sjuk i influensa en vecka nu. o sen väntar jag på ny bottenplatta. kommer snart nya uppdateringar :P

Lämna en kommentar:

• MrH
    svarade
    hur gåre här då? har du skurit dig i tummen månntro?

Lämna en kommentar:

• hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av bossep
    Jag kanske har varit helt fel på det hela hela tiden!
    Jag har fått för mig att du vill få till ett rejält strömakvarium. Passar det verkligen med jordätare i det?
    Gillar inte dom lugna puckar I stället?
    nej precis som gonzo säger nedad så kommer det vara ett rätt lugnt kar med massa rötter o sten o punktbelysning.

Ursprungligen postat av irwin_fletch
    Mitt förslag är en kombination av Leucosticta och Wavrini. Sörjer fortfarande mina stora Leucosticta som jag sålde innan sommaren. Otroligt fin och mäktig fisk.

Altifrons är fin men blir ju väldigt stor. Orange head är fin men livligare SA får man leta efter, glupska är de med. Vill man ha lek är det dock den fisken du ska gå på.

Ett lugnt kar med leucosticta och wavrini är min röst. Även om du antagligen skiter fullständigt i vad jag tycker...
    haha jag skiter verkligen inte i det :P då hade jag inte gjort projtrådar :P tack för bra info. lutar faktistk åt leucosticta o wavrini lite av favvoriterna just nu

Ursprungligen postat av gonzo44
    jag tror inte Hannes har tänkt sej ström kar han vill ha ett dunkelt SA men punt belysning
    corectamundo
    Ursprungligen postat av Kensa
    en art

flera stycken av en art

satsa på en art endast

längst ner tar vi tycker jag,

.
    na..blir inte bara en art. men två, möjligen tre.

Lämna en kommentar:

• Ken Olofsson
    svarade
    en art

flera stycken av en art

satsa på en art endast

längst ner tar vi tycker jag,

.

Lämna en kommentar:

• gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av bossep
    Jag har fått för mig att du vill få till ett rejält strömakvarium. Passar det verkligen med jordätare i det?
    jag tror inte Hannes har tänkt sej ström kar han vill ha ett dunkelt SA men punt belysning

Lämna en kommentar:

• Luddson
    svarade
    Har ingen aning om vad fiskarna vill ha, men Leucosticta var riktigt snygg!

Lämna en kommentar:

• irwin_fletch
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    hehe.. fan rätt likt ändå :P

lite fiskförslag här då. ( obs lånade bilder från zoopet)

Altifons
    Orange head
    Leucosticta
    Wavrini
    Mitt förslag är en kombination av Leucosticta och Wavrini. Sörjer fortfarande mina stora Leucosticta som jag sålde innan sommaren. Otroligt fin och mäktig fisk.

Altifrons är fin men blir ju väldigt stor. Orange head är fin men livligare SA får man leta efter, glupska är de med. Vill man ha lek är det dock den fisken du ska gå på.

Ett lugnt kar med leucosticta och wavrini är min röst. Även om du antagligen skiter fullständigt i vad jag tycker...

Lämna en kommentar:

• bossep
    svarade

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...