fast termometern var ju inte så snygg. kan du inte lägga den i modulen?
60 liter SA
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
so ni ser så är sista bilden fel. det var inte meningen att ladda upp den.
hur gör man om man vill ongra en bild? jag hade laddat upp den från min dator och sen såg jag att det var fel bild, då klickade jag bort den med (har glömt vad tangenten heter) tangenten åvanför enter. då försvann den men den följde visst med ändå.Kommentar
-
jo termometern ska inte vara där. jag hade den bara på framrutan nu när jag kör utan doppvärmare.Kommentar
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
växterna är inte 100% SA. den röda lotusen hade jag i när karet var ett asien och jag kunde bara inte slänga den.
lite javamossa måste man ju också ha
anubiasarna var s**t billiga. den stora är faktiskt en "coffeefolia" den också s**t billig, så dom kund jag bara inte motstå"coffeefolia"- http://www.zoopet.com/vaxter/vaxt.php?NR=73&SOK=1
vallisar till vänster
lite hornsärv som flyter omkring
en mycket liten och skröplig heteanthera zosterifolia som jag tror kommer att bli bättre med lite PMDD
växterna längst till höger vet jag inte vad det är. killen i affären viste inte och det satt ingen lapp på krukan så om någon vet så är det bara att skriva. jag tror det är någon cabombaKommentar
-
ok tack innan har jag klickat på infoga bild det tar lång tid att ladda upp många då
så tack för tipsetKommentar
-
mycket lättare sådärProjekt:
Kommentar
-
Kommentar
-
håller med firren om sessifloranProjekt:
Kommentar
-
gälört, ok
bra att någon vet mer än personalen i dagens affärer
grenarna är björkgrenar som jag hittade på marken för ett tag sedan, då när det blåste så mycket hät i södra sverige. då hade det trillat ner riktigt mycket kvistar och grenar så det var bara att gå ut och plocka.
sen så bara torkade jag dom i ungnen ett tag, och sen har de väll legat i några veckor och torkat.Kommentar
-
se bara till att de är ordentiligt torkade innan du lägger i dom. dom flyter ett tag sen så sjunker dom.
efter ett tag så blir de förmodligen nedbrytna så då skulle jag byta ut dom mot nya innan de blir alltför ruttna.Kommentar
-
jag tror jag beholler doppvärmaren och sätter den på 23-24grader för pristellorna vill ha det minst 24grader.
så är det ok att filtermaterialet rör vid doppvärmaren? isåfall så sätter jag ner den och sen så fyller jag bara på med massa filtermatrial.Kommentar
-
imorgon så ska jag åka och köpa syrsor till min skäggagam Rex, kan jag då också köpa ca7 pristellor som inkörningsfiskar?
eller blir det för mycket?
kan jag också köra på med PMDD och EC nu i början?Kommentar
Kommentar