60 liter SA
Kollaps
X
-
-
tack hannesc då sätter jag mina 3cm över gruset ocksåKommentar
-
silinkonar du längsmed sidorna med nu? så att inte fiskarna smiter in bakomProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Kommentar
-
du syftade speciellt på det lilla hålet längst ner? det ska jag fyllaigen och sen är där ju sand som täcker så jag tror inte det ska vara något problem. sidorna ska jag sillicona när jag har satt den sista biten på plats.Kommentar
-
jag syftade mest på sidorna.Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
ja ok
jag skulle ha satt bakgrunden tätt intill glaset så jag inte skulle behöva så mycket sillicon men det var redan så!- mycket sillicon på glaset i fogarna.Kommentar
-
Kommentar
-
den stora glipan mellan filterhörnsbitarna ska jag fylla med sillicon och lägga sand på för att det inte ska synas. det var ett litet "misstag"att det hände
Kommentar
-
inget raster i den?Projekt:
Kommentar
-
hur menar du nu? att jag bara har ett raster eller att jag skulle ha ett raster i glipan?
jag blev nöjd, jag har alldrig gjort något liknande tidigare.
iallafall såhär blev det
jag fyllde igen glipan med sillicon.
efter några veckor när det har blivit alger på bakgrunden tror jag inte det syns så mycket.
det lilla hålet högst upp ska vara utblåset.Kommentar
-
trodde du skulla ha ett raster högre upp på den sista biten.
jag är en såndär som alltid kör med två st raster oavsett. ifall ett raster skulle klagga igen av nån anledning eller såProjekt:
Kommentar
-
jaha du menar så. jag tyckte det tog lite mycket av intrycket från bakgrunden så det blev bara ett.
om det skulle klagga igen så rinner vattnet over bkgrunden istället för den är lite lägre än glaset.
men jag förstår vad du menar kanske skulle det vara bra med två ändå.Kommentar
-
de här vill ja se mer av..pics till massor tack..ha en fin helgcorydoras ancistrus äppelsnäckor
segelfenpleco malaysiska sandsnäckor
310 L SA
10 L nano räkkar med white pearlKommentar
Kommentar