"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Ursprungligen postat av PiaJo
    Idag vädjade en ensam fisk till mitt ömma modershjärta, den fick komma hem till mig för den såg så fin ut och hade den där blicken man kan kan kalla för " valpögonblicken"- snälla.. jag kan väl få följa med hem , snälla..
    så visst fick den ensamma bolivianska fjärils-hannen följa med hem
    Du kollade väl efter fripassagerare? Nej, så'n otur ska du väl inte ha igen Är också lite så'n, ser jag en ensam stackare av nå'n sort jag har hemma så får den ofta följa med hem. Har dock inga bolivianer för tillfället, däremot en sextett vanliga fjärilar, du kanske såg dem i Mats tråd.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Jodå, den blev granskad och vad jag kunde se så gick den igenom besiktningen och fick stämpeln OK i röven
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Ingen tvåa i protokollet, och krav på återbesök alltså?
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Nope..inte vad jag kunde se iallafall
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Låter bra

            En gammal bild på ett bolivianpar:
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Så fina
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                Ja, de gick i en 375:a som jag ångrar att jag sålde
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • HWH
                  • March 2013
                  • 2310

                  Ha ha det är inte länge sedan jag också köpte stackarn som gick själv. Liten och grå var hon. Nu är hon gul och fin och har lagt sin första omgång rom med hanen.
                  /Helena,
                  Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Ursprungligen postat av HWH
                    Ha ha det är inte länge sedan jag också köpte stackarn som gick själv. Liten och grå var hon. Nu är hon gul och fin och har lagt sin första omgång rom med hanen.
                    Tänk som det kan bli, låter som en dröm för den lilla honan
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Pia i vilket skikt i karet går den där fina tetran Hyphessobrycon amapaensis?

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • PiaJo

                        • August 2009
                        • 13001

                        Ursprungligen postat av Inger H
                        Pia i vilket skikt i karet går den där fina tetran Hyphessobrycon amapaensis?

                        //Inger
                        Skulle säga att i mitt kar så är det i mellan och upp till ytan, sen om det beror på att jag har större ciklider det vet jag inte men de är inte rädda för dem iallafall för de äter nästan ur munnen på cikliderna
                        /PIA

                        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Dessa ciklider i rätt trevliga....


                          Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.


                          G. owroewefi "Grand Laussat" defending their territory.

                          A video showing Guianacara owroewefi from fry to fully grown adults.
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Fasen vad fina! Vet du på ett ungefär hur stora dessa blir?

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              De blir cirkus 13-15 cm , precis lagom med en grupp till ett 220 kar...
                              Senast redigerad av PiaJo; 26 February 2014, 17:30.
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av PiaJo
                                De blir cirkus 13-15 cm , precis lagom med en grupp till ett 220 kar...
                                Aha, ganska "skön" storlek med andra ord. Jag får läsa på lite om dessa. Det ser ut som att de är hyfsat lugna.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...