"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mu(sic)
    • March 2012
    • 2305

    Du är väldigt bra på att bara slänga i saker Ser jättesnyggt ut redan innan det klarnat riktigt

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Ursprungligen postat av Mu(sic)
      Du är väldigt bra på att bara slänga i saker Ser jättesnyggt ut redan innan det klarnat riktigt
      Tack bara la in dem försiktigt för att inte skada fisken i karet och det blev faktiskt mycket bättre än vad jag trodde det är sjunstörre slingriga rötter i karet.
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Kaosinredning när den är som bäst!
        Ofta blir man förvånad över hur rätt det kan bli när man gör på detta sätt.

        Är det inte enklast med någon tetra i apkaret?

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          En tetra som jag tror skulle vara helt grym i ditt apkar är Paracheirodon simulans.



          video, dela, kameratelefon, videotelefon, gratis, ladda upp


          Paracheirodon simulansOtociclus spec.Microgeophagus ramirezi femaleCaridina JaponicaPlants: Ludwigia Repens "Rubin" Ludwigia Repens x Arcurata Pogostemon er...

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Nu har det klarnat lite till, imorgon skall jag sätta växterna som revs upp och ändra stenarna.
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
              Kaosinredning när den är som bäst!
              Ofta blir man förvånad över hur rätt det kan bli när man gör på detta sätt.

              Är det inte enklast med någon tetra i apkaret?
              Ja, detta är faktiskt bara en ren kaos inredning utan tanke och den blev förbaskat bra
              Har rubintetror, ca 20 stycken i karet
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                Välidigt fina! Kan nog bli såna när mina rubintetor försvinner, tänkte att jag inte skulle förnya stimmet utan ha nya när de är "klara"
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • RickardK82
                  • August 2013
                  • 230

                  Du lyckas verkligen med alla dina kar

                  Kommentar

                  • Bluewing

                    • August 2012
                    • 10522

                    Tycker detta karet blev speciellt bra. I vilket av dina kar har du dina nya Geayi?
                    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                    Juwel Lido 120

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Så lycklig idag när jag köpte mig grupp med Geayi

                      jag har dem i karet som är på bilden med en viss moddning.. fick tömma karet idag igen för att få upp fisk som fick flytta nu när jag hittade denna gruppen
                      här kommer en lite film, de är lite blyga fortfarande men hoppas få se lite mer av dem imorgon. Låter dem vara ifred så de får lugn och ro nu för redaren av kvällen.
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • KJE
                        • August 2013
                        • 1066

                        Ursprungligen postat av PiaJo
                        Så lycklig idag när jag köpte mig grupp med Geayi

                        jag har dem i karet som är på bilden med en viss moddning.. fick tömma karet idag igen för att få upp fisk som fick flytta nu när jag hittade denna gruppen
                        här kommer en lite film, de är lite blyga fortfarande men hoppas få se lite mer av dem imorgon. Låter dem vara ifred så de får lugn och ro nu för redaren av kvällen.
                        https://youtu.be/Rg73nanuoTI
                        Jättefin inredning, men det ser ut att vara rätt så obebott högst upp, ovanför rötterna, har du några invånare på gång för den regionen också?
                        Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Tack! Det är tanken att mina tetror skall vara där med de vill liksom inte.. hahhaa

                          skall fylla upp där med microsorum tror jag
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • åheim
                            • April 2006
                            • 13132

                            Jädrar så snyggt och mysigt du fixat akvariumet Pia och jag gillar den där dimman som dröjer sig kvar efter att du rört om i akvariet.
                            Din grupp kommer garanterat stortrivas i den där miljön Hur stort är det?
                            Viva Leo Buscaglia

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av KJE

                              Jättefin inredning, men det ser ut att vara rätt så obebott högst upp, ovanför rötterna, har du några invånare på gång för den regionen också?
                              Tänk ändå, har kollat på dessa - eftersom "woffarna" inte finns på den enda fisklista som finns att tillgå för mig. Lite trögt att få igång mig och mina kar för tillfället.
                              Inte lätt alls, att få tillgång till fiskar jag vill ha.

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Ursprungligen postat av åheim
                                Jädrar så snyggt och mysigt du fixat akvariumet Pia och jag gillar den där dimman som dröjer sig kvar efter att du rört om i akvariet.
                                Din grupp kommer garanterat stortrivas i den där miljön Hur stort är det?
                                Tack tack!

                                det är "bara" 220 liter men har en backup plan om det blir för trångt
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...