Trist att höra att enigma-tjejen inte har blivit bättre - hoppas du kan medicinera bort eländet denna gång, och, som alltid, tur att Anders finns där och fixar och donar - sicken kille!
Jag var ute och tittade här; http://www.jbl.de/en/online-hospital
En sida där man kan se många olika bilder på sjukdomar och möjligtvis avgöra vad det kan handla om. De där "finnarna", som senare blir sår ser ut som (om man kollar på några bilder) som någon form av svamp- eller en kombination av svamp/bakterieangrepp... svårt att säga dock, men det kanske kan ge lite vägledning - kika in där och kolla runt lite.
Hoppas det fixar sig!
Nu skall jag dona igång för kvällens spelning - och en sen nattlig hemkomst...
Ha det gôrgôtt på julträffen imorgon!
Trist att höra att enigma-tjejen inte har blivit bättre - hoppas du kan medicinera bort eländet denna gång, och, som alltid, tur att Anders finns där och fixar och donar - sicken kille!
Jag var ute och tittade här; http://www.jbl.de/en/online-hospital
En sida där man kan se många olika bilder på sjukdomar och möjligtvis avgöra vad det kan handla om. De där "finnarna", som senare blir sår ser ut som (om man kollar på några bilder) som någon form av svamp- eller en kombination av svamp/bakterieangrepp... svårt att säga dock, men det kanske kan ge lite vägledning - kika in där och kolla runt lite.
Hoppas det fixar sig!
Nu skall jag dona igång för kvällens spelning - och en sen nattlig hemkomst...
Ha det gôrgôtt på julträffen imorgon!
Ja, han är som du, alltid hjälpsamma och kommer med bra lösningar och goda råd, ni är som en stadig klippa som en jag kan luta sig mot i tuffa tider sen har vi många andra som hjälper till och med kommer med goda råd när jag/vi behöver det, ni är verkligen inte glömda och uppskattar er hjälp och era kommentarer med otroligt mycket, men dessa herrar står mig närmast och ibland önskar jag att de har fel skall kika på den länken sen, skall handla julbelysning till utegranen, tack för tipset
ha det så kul ikväll!
psst.. Tetrorna blev inte mindre snygga nu när de kom i karet
Senast redigerad av PiaJo; 07 December 2013, 14:13.
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Medans filmen håller på att laddas så ser jag nu att Laetacara paret håller eller rättare sagt försöker lägga en romkaka, de har skakat och haft intensivt lekbeteende ett par dagar nu men jag har nu insett att ynglen måste bort om de skall få en lyckad lek igen.. De är där och äter upp rommen så snart den har lämnat honan och de jagas inte bort heller
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar