"Tvättstugan"
Kollaps
X
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt. -
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
/PIA
Kommentar
-
Kommentar
-
( stackars cykel och mina benmuskler, svetten lackade i värmen är jag trampade hemåt ) så nu har jag en bra grund till ett ev. TA-kar
eller nåt annat kul för den delen med
Det finns så mycket jag vill göra och testa men ack så lite kar, men eftersom det skall göras om i de flesta kar här hemma så kanske man kan förverkliga lite grejer och sen måste det beredas plats för fisk som kommer att inhandlas på TysklandsresanSenast redigerad av PiaJo; 23 July 2013, 19:02./PIA
Kommentar
-
Har lite för mycket tid att fundera nu när man har semester... Funderar på att göra om mitt 100 liters kar med Apistogramma till ett Asien kar istället med ett stort gäng med pygme guramisar och nån liten rasbora, hrm.. då får mina små ungfödare gå kvar i 60l-kuben ett tag till.. Eller så vänder jag på steken och kör guramisar i 60l-kuben och ungfödarna i 100 karet med mina aspidoras och röda häxmalar...Senast redigerad av PiaJo; 23 July 2013, 19:49./PIA
Kommentar
-
Eller fixa ett akvarium till!Kommentar
-
Kommentar