Originally posted by bossep
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by ansjo View PostNja, inte har väl skalarer det?
Men de är oftast goda yngelvårdare iaf!
Tack
Allt bra i dina kar?
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostJa, du har nog ett flertal poänger i detta: Jag vill bara göra klart att honan är lika noga med ynglen och vårdar dom ömt, men bara fram tills hon lägger en ny kaka - och det är den triggen jag skulle vilja kolla om hon kanske låter bli om konen, i första läget, tas bort.You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostBåde föräldrarna tar hand om ynglen, och speciellt den första tiden. Den ensamna föräldern hade annars blivit ganska sliten av att ha ynglen nappande på sig, är de två så turas de om.You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse
Comment
-
Originally posted by ApeviaX View PostNehej oj där ser man då har jag fått det om bakfoten, har aldrig sett en scalare valla yngel (eller lite bilder här på zoopet...) och hade för mig att jag hade läst det, tur att det finns såna som dig Anders som kan rätta dessa små felTack
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostTrodde att Nicke skulle komma in och kolla - nu när det var filmer på grejer han inte sett förut! Men, det finns andra trådar och tur är väl det!
Har ju omedelbar notifikation via e-post när någon svarar i en tråd jag har läst, automatisk prenumeration på alla trådar jag skriver i också.
Får mail som är kopplad till min iPhone och datorn så jag missar inget! Hehe nu ska jag njuta och läsa ikapp lite
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostDå skall vi se om inte farbror Bryzell har någon liten film på detta i säcken - jomen, sesådärja!
Såg inte föränn ca: 20 sek in i filmen att de hade en svärm, var upptagen med de vackra föräldrarna. Detta till trots titeln "Scalare with fry"
Vilka vackra fiskar!
Alltså, vill ha!!!!!! Ett av de absolut vackraste sclarepar jag har beskådaat, vilken täckning vilka former vilken lyster
Nicke
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostJapp Nicke, det var ett stöddigt par! De hamnade i detta karet till slut;
Och historien om Scalarerna har du här;
Jag vet ju att du gillar att läsa gamla trådar!
Jag älskar att lusläsa sådana spännande trådar, det enda som är en nackdel är att man inte kan flika in kommentarer tips etc. i efterhand men det är så kul att ha så mkt o läsa om
Såg du att jag iaf fått upp 3 st. palettsnuttar?
Nicke
Comment
-
Originally posted by ApeviaX View PostJag älskar att lusläsa sådana spännande trådar, det enda som är en nackdel är att man inte kan flika in kommentarer tips etc. i efterhand men det är så kul att ha så mkt o läsa om
Såg du att jag iaf fått upp 3 st. palettsnuttar?
Nicke
Comment
Comment