Jättekul med yngel! Grattis!
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Akvariestugan
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggJättekul med yngel! Grattis!
Senast ändrad av Mats Bryzell; 2019-03-08, 19:09.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggDu får hålla oss uppdaterade på ynglens utveckling!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggSå roligt, helt förvånande att dom finns kvar - kul
//Inger
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggJa, jag kan knappt fatta det, men det är ena snabba rackare - hoppar och skuttar runt.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg... fast du har väl inga större fiskar än som ser dom som mat?
//Inger
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggVad roligt att de klarat sig! Fin bild på karet också!
Kul att du gillar bilden, men det kommer bättre längre fram - rena rutor och så'na grejer.
För att kunna fortsätta med "vävandet" var jag tvungen att rensa lite java. Vill egentligen att det skall vara mörkare i det hörnet och inte riktigt så ljust som nu - men det fixar javan toppenfint på någon månad eller två.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggLjuden som hörs är inte jag som lägger enorma brakare utan stolen som knarrar.
Kul med ynglen
Kommentera
Kommentera