Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Akvariestugan
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av c90368 Visa inläggFunderade på vad som skulle kunna passa att plocka in som skulle ge lite liv, med de nya förutsättningarna, något som inte kostar så mycket med tanke på omständigheterna. Kom att tänka på en fisk som inte brukar komma till sin rätt i "vanliga kar" och det är Bilbukar. Du har i princip en tom övre del av karet och en stor yta där de skulle kunna trivas utmärkt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggTjusiga fiskar! Det ser ut som att tången tagit sig redan!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggVad kul! Posta gärna en bild när den vuxit sig ännu större.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggIngen avbarkning (varför gör man det..?). Det är naturligt gnagande. Barken vill man gärna ha med när stuffet skall sättas i baljan, så att malarna har något att jobba med.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggDom ser så himla renskrapade ut, så det var därför jag blev nyfiken
//Inger
Här är två bilder där man ser hur malarna metodiskt har gnagt på barklagren.
Kommentera
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggJa jädrans vad dom har gnagt.
//Inger
Kommentera
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggHaha, du får ta en ljudfilm
//Inger
Kommentera
-
Senare idag så ska jag försöka mig på att filma mamma borellii och hennes få bebisar som finns kvar. Jag börjar att se små fenor nu. Den andra honan har inga bebbar kvar, inte vad jag kan se i alla fall, så nu är hanen på gång och vill leka igen. Stackars honor, dom blir ju sletna
Kommentera
Kommentera