Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Akvariestugan

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Ja, vafan... har man lovat så har man lovat...
    Tack och förlåt.

Kommentera

Det blir inte lite ensamt för guppyn som går i det karet tror du?
      Proud member of Aquascapers of Sweden

Kommentera

Det är ju egentligen väldigt fint det där akvariet, men jag tror det skulle vinna på att du slängde ut en åtta-tio Endlers!

Vad hemliga bolivianerna är, och håller sig lite i bakgrunden. De färgar bättre nu va?
        Senast ändrad av Mr Woods; 2015-05-29, 19:49.
        /Johan

Kommentera

"Tack och förlåt", vadå? Kanske många Endlers, men varför skulle inte det funka? Självklart är bolivianerna lite blyga än för allt nytt .

//Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Ursprungligen postat av Tommy Vestlie Visa inlägg
            Det blir inte lite ensamt för guppyn som går i det karet tror du?
            Ursprungligen postat av Mr Woods Visa inlägg
            Det är ju egentligen väldigt fint det där akvariet, men jag tror det skulle vinna på att du slängde ut en åtta-tio Endlers!

Vad hemliga bolivianerna är, och håller sig lite i bakgrunden. De färgar bättre nu va?
            Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
            "Tack och förlåt", vadå? Kanske många Endlers, men varför skulle inte det funka? Självklart är bolivianerna lite blyga än för allt nytt .

//Inger
            Javisst, det är alldeles för många endlers. Men, jag kan inte bara spola ner dom på dass...
            Om någon vill ha ett stöddigt gäng - kom hit och hämta!
            Jo, bolivianerna är lite hemliga, men jag har precis vänt uppåner på hela karet för dom, så kanske inte så konstigt ändå.

Kommentera

Han lär väl ta dem på Herkules!
              Jag har öppnat försäljning av min stam, 10kr/st, och folk köper faktiskt hellre friska fina Endlers för det priset än halvdöda slöjguppys i butiken för dubbla priset!

Men behåll de finaste om du lämnar dem, det gör jag alltid!
              Senast ändrad av Mr Woods; 2015-05-29, 20:44.
              /Johan

Kommentera

Han lär väl ta dem på Herkules!
                Jag har öppnat försäljning av min stam, 10kr/st, och folk köper faktiskt hellre friska fina Endlers för det priset än halvdöda slöjguppys i butiken för dubbla priset!

Men behåll de finaste om du lämnar dem, det gör jag alltid!
                Jag lufsar ner med en säck, så kanske man kan ta en liten rot i byte...

Kommentera

Bra service på det där stället, sitter och chattar med Jörgen nu om belysning
                  Proud member of Aquascapers of Sweden

Kommentera

Åhå... Fråga om han kan tänka sig tretusen endlers på måndag.

Kommentera

Det blir LED-spottar från Kessil hoppas jag!

Om jag inte hade varit så extremt korkad hade jag köpt det, istället för en T5-ramp för 1600.-
                      Senast ändrad av Mr Woods; 2015-05-29, 21:06.
                      /Johan

Kommentera

Det blir LED-spottar från Kessil hoppas jag!

Om jag inte hade varit så extremt korkad hade jag köpt det, istället för en T5 ramp för 1600.-
                        Är det bra grejer för stora kar?

Kommentera

Jag tror det! Framförallt är det förjävla snyggt med färre ljuspunkter!

Länk
                          /Johan

Kommentera

Jag tror det! Framförallt är det förjävla snyggt med färre ljuspunkter!
                            Uhummhumm... Det där bestämmer man ju lite själv... Färre ljuspunkter har ju inte direkt varit på modet förr i tiden, när man själv...
                            Kessil säger du...
                            Ja, jag får kolla upp detta!

Kommentera

Jag lade till en liten länk i mitt inlägg som du missade nu...

Länk

Jag tänker ju framförallt på ljusspelet man får från vattenytan!
                              Fränt med skuggorna också!
                              Senast ändrad av Mr Woods; 2015-05-29, 21:19.
                              /Johan

Kommentera

Jag lade till en liten länk i mitt inlägg som du missade nu...

Länk
                                Japp, jag missade... Nåväl, det där skall kollas upp, är det bra grejer är det ju lika bra att investera!
                                Då är punktbelysning på modet nu då. Sent skall syndarna vakna...

Kommentera

Sparar...
                                X