En nackdel när man lägger så mycket information, film-, och bildmaterial i en och samma tråd är just att den blir lång och väldigt svårnavigerad.
Å andra sidan tycker jag att det är ganska kul att ha de senaste tio, elva åren dokumenterade på ett ställe, så jag fortsätter - om inte annat för min egen del, som någon sorts form av blogg eller liknande.
I tråden finns ett otal kar, varierande typer av inredningar och många olika fiskar representerade - ifrån Guppy till Discus, Tanganyika, SA och räkor och en hel del annat.
Jag beskriver i tråden ganska ingående mina tankar kring inredning och hur man kan förhålla sig till lite mer problematiska ciklider som exempelvis Discus.
För nytillkomna här på forumet kan nog mina metoder ses som lite udda då jag väljer att inte använda så mycket teknik och tillförda kemikalier i mina kar. Detta förhållningssätt har fungerat fint för mig i alla år som jag sysslat med akvarium.
Det tillkommer hela tiden nya människor till forumet (vilket är kanonbra!) och det innebär också att jag har trappat ner på mitt deltagande. Det blir lätt så att man upprepar sig efter att ha varit väldigt aktiv i 14 år på forumet.
Jag gaggar på här i "stugan" och den som får lust att kika in någon gång ibland, och kanske ta en titt bakåt i tråden, är varmt välkommen!

Lämna en kommentar: