Nice, hur går det med Adekotorna?
Själv har jag tömt ur en 50-kub idag, och den vet vi vart den ska någonstns!
Jodå - hit!
De två adoketaparen är återigen de ursprungliga - det blev ju ett "partnerbyte" först, men nu är det de ursprungliga paren som är tillsammans igen - på var sin sida karet. Inga bråk dock, dom bara glor på varandra. Försökte ta bilder på dom men det är alltför svagt ljus i karet - blixt blir inte bra!
Mjaha! Då började det lilla experimentet med att skapa en skog av hassel i dennerlekuben. Jag ville inte bunta ihop grenarna, utan få det att se ut som att de hänger ner med ganska jämna mellanrum. Så jag har bundit ihop dom med distans. Nu skall det i fjädermossa också, som kommer att sträcka sig upp genom grenarna. När vattnet är i så får jag justera höjden på pinnarna en aning så att ändarna kommer ovanför vattenytan. Fan, jag tror detta kan bli rätt fränt!
Marsipantårta och bira...? Njaaee, jag vet inte det jag... - det känns lite som vaniljglass med ketchup, sockerkaka med bearnaisesås eller kaffe med socker...
Njaee... fotskrap - fotskrap
Men, om jag skall vara helt uppriktig så ser det jädrigt gôtt ut nu när karet är vattenfyllt och igång. Jag har valt ut några tussar fjädermossa som medelst pincett skall appliceras på grenarna, nu i veckan - sedan skall vi se vad som blir av den grejen!
Njaee... fotskrap - fotskrap
Men, om jag skall vara helt uppriktig så ser det jädrigt gôtt ut nu när karet är vattenfyllt och igång. Jag har valt ut några tussar fjädermossa som medelst pincett skall appliceras på grenarna, nu i veckan - sedan skall vi se vad som blir av den grejen!
Åhh...härligt...kommer inte missa eventuella foton på detta sen;-)
Kommentar