Hästintresserade akvarister...??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • muppins
    • September 2002
    • 1629

    Vi får verkligen hoppas att det finns plats den 23:e då...
    Han jag pratade med kollade i hennes ( hon som hade hand om turridningen ) kalender och det stod visst två namn uppskrivna kl 11 den dagen, men han visste inte vad det var.
    Men om vi bara blir 5 stycken så kanske det går ändå, eftersom de hade 8 hästar. ( jag tänkte om de inte vill att hästarna ska gå två långa turer på en och samma dag )
    Så vi kanske kan rida lite senare samma dag....
    Jag håller alla tummar jag har!!
    Och om det inte är ledigt så får vi väl vänta tills efter att alla har varit på semester och så...
    /muppins


    Kommentar

    • Marie J
      • January 2004
      • 10616

      Ja då finns det garanterat ingen plats för mig om jag får ledigt ... Får väl åka med moppen runt! *asg*
      /Marie.

      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

      Kommentar

      • Maria - Sjöjungfru

        • January 2004
        • 4236

        Ledsen att jag är lite sen med svaret, har inte haft nå´n tid alls över för zoopetsurfing.
        Jag hänger på den 23:e men får inte med mig min dotter, hon hade väl en date med pojkvännen . Är det en plats uppbokad för henne så får jag säkert med mig nån till den platsen.
        Maria - Sjöjungfru

        Kommentar

        • Marie J
          • January 2004
          • 10616

          Då vet vi att i nuläget så kan det vara möjligt att det finns en plats kvar om jag får ledigt.... Jag tror redan muppins har beställt till din dotter med, men är inte helt säker...
          /Marie.

          Min zoon Mina hundar Min Dagbok
          En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

          Kommentar

          • muppins
            • September 2002
            • 1629

            Jag har inte bokat något än för hon skulle ringa till mig ( idag??? ) när hon hade slutat jobba.
            Men jag bokar för fyra ( ev. 5 ) då.
            Hoppas verkligen att du får ledigt, marie...
            Jag hör av mig igen när hon har ringt till mig.

            Förresten, vet du ungefär när du vet om du ska jobba den 23:e???
            /muppins


            Kommentar

            • muppins
              • September 2002
              • 1629

              Så, nu har jag bokat turridning åt oss....så nu finns det ingen återvändo..

              Den 23 maj kl 11
              4,5-5 timmar med grillbuffé ( 600 kr )
              Egentligen ville hon ha förskottbetalning på de längre turerna eftersom hon bokar upp hästarna hela dagen, men hon litade på oss att vi kom.
              Så om det är någon som bara struntar i att dyka upp så vill de ha betalt ändå.

              Jag bokade för 4 stycken men sa att det evetuellt blev en till. Så hon bokade upp 5 hästar åt oss och så skulle jag ringa så fort jag vet om Marie kunde följa med eller inte.

              Hon sa att den turen var jättevacker, hästarna var bra och grillbuffén var god...så det låter ju lovande
              Nu får vi bara hoppas att vädret är bra också, gärna sol ...fast inte för varmt.
              /muppins


              Kommentar

              • muppins
                • September 2002
                • 1629

                För vägbeskrivning, se deras hemsida:
                http://www.asensgard.just.nu ( finns under "kontakt" )
                /muppins


                Kommentar

                • Maria - Sjöjungfru

                  • January 2004
                  • 4236

                  Får tyvärr inte sidan att fungera.
                  Hoppas du é bra kartläsare Morellen.
                  Det skall bli så himla urkul.
                  Hoppas på en pigg och glad häst och massor av sol.
                  Maria - Sjöjungfru

                  Kommentar

                  • muppins
                    • September 2002
                    • 1629

                    Ja, det ska bli jättekul!! ( hoppas att Marie J är ledig så hon kan hänga med också... )
                    Och så får vi hålla tummarna för att vädret är bra den 23 maj...
                    Hästarna verkade bra när hon berättade om dem i alla fall.
                    De skulle vara pigga, eller som hon sa "mina hästar lever" ...
                    Så det verkar ju lovande!
                    Har jätteont i kroppen efter två dagars ridande hemma i Småland...
                    Ska ju på en liten turridning imorgon också, får se hur kroppen mår efter den turen

                    Förresten, det kan ju vara bra att byta lite mobilnummer när det börjar närma sig....ifall någon kör vilse eller får motorstopp eller något annat kul...
                    /muppins


                    Kommentar

                    • Marie J
                      • January 2004
                      • 10616

                      Ja attans jag kommer väl inte kunna gå på flera veckor pga träningsvärken om jag får ledigt och kan hänga på. *asg*
                      /Marie.

                      Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                      En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                      Kommentar

                      • muppins
                        • September 2002
                        • 1629

                        Jag håller tummarna för att du får ledigt, Marie...
                        Har varit på en liten ( 2,5 timmar ) ridtur idag på förmiddagen.
                        Tyvärr var det bara jag och fyra "nybörjare", så det blev en ganska lugn ritt. Dock fick jag rida lite före de andra vid två tillfällen så jag kunde galoppera lite...
                        Men det var kul i alla fall.
                        Hade en jättemysig, pigg och lättöltad häst...
                        Hoppas det blir lite mer fart på Åsens Gård nu när alla är ridvana...
                        /muppins


                        Kommentar

                        • muppins
                          • September 2002
                          • 1629

                          Nu är det nästan bara en vecka kvar till vår ridtur ...
                          Det ska bli så kul!
                          Marie, har du fått reda på än om du ska jobba nästa söndag??
                          ( förlåt om jag låter tjatig, men jag lovade att ringa till Åsens Gård och meddela så fort jag visste... )
                          Hoppas verkligen att du kan hänga med....
                          Jag håller ( fortfarande ) alla tummar jag har ( och det är många )....
                          /muppins


                          Kommentar

                          • Marie J
                            • January 2004
                            • 10616

                            Det lutar åt att jag ska jobba... tyvärr... ska ev gå en behörighetskurs som jag har men som har gått ut sen så blir det jobba i så fall. Men det blir säkert fler gånger.
                            /Marie.

                            Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                            En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                            Kommentar

                            • Annsan
                              • January 2004
                              • 152

                              Halloj,

                              Jag har varit lite anonym på senaste. Fullt på jobbet och fullt hemma. Men jag har inte glömt bort ridturen och ser fram emot det jättemycket. Ska bli kul att rida islänningar, det var jäääättelänge sen.
                              Du behöver inte leda mig in i frestelsen...jag kan gå själv

                              Kommentar

                              • muppins
                                • September 2002
                                • 1629

                                Det lutar åt att jag ska jobba...
                                Det var ju synd, Marie....
                                Men det blir som sagt kanske fler gånger.
                                Ska jag ringa och säga att vi bara blir fyra då??
                                /muppins


                                Kommentar

                                Arbetssätt...