Hästintresserade akvarister...??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • muppins
    • September 2002
    • 1629

    Har inte fått något svar av min chef hur jag har ledigt den helgen.
    Ok, säg till så fort du får svar...
    Om det inte går just den dagen så finns det säkert någon annan dag då alla är lediga.
    Annsan ville ju hänga med också så vi får väl höra vad hon tycker också....
    Det kan ju vara bra att vara ute i god tid med bokningen så att det finns plats just det datumet vi bestämmer oss för.
    Men när jag pratade med Madelaine på Åsens Gård så sa hon att det fortfarande fanns lediga tider i maj....
    /muppins


    Kommentar

    • Annsan
      • January 2004
      • 152

      Halloj,

      Tillbaka i verkligheten. Jag har mailat muppins och jag vill fortfarande följa med. Kan 23 maj men inte i juni.
      Du behöver inte leda mig in i frestelsen...jag kan gå själv

      Kommentar

      • muppins
        • September 2002
        • 1629

        Tillbaka i verkligheten. Jag har mailat muppins och jag vill fortfarande följa med. Kan 23 maj men inte i juni.
        Kul att du kan och vill hänga med, Annsan. ( jag har mailat tillbaka )
        Nu verkar det som om vi har fått klartecken för den 23 maj från alla utom Marie J...
        Så nu håller vi tummarna, Marie, att du slipper jobba den dagen så att vi kan ge oss iväg på lite häst- och fiskprat...
        (är bortrest nu lördag till tisdag men om Marie får besked så kanske vi kan boka nästa vecka och hoppas att det finns plats kvar )
        Förslag på något annat datum ominte den 23 maj funkar???
        /muppins


        Kommentar

        • Marie J
          • January 2004
          • 10616

          Jag kan inte få besked än så jag tycker att du ska göra så att du beställer för er som helt säkert kan. Men du kan väl nämna att det kanske kan bli en till men att jag inte fått ledigt från jobbet än. Så slipper jag betala för något jag inte kan nyttja. Annars så får jag väl ta min lilla vespa och köra bakom er och vara kvällens grillmaster! *asg*
          /Marie.

          Min zoon Mina hundar Min Dagbok
          En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

          Kommentar

          • kevlargirl
            • May 2003
            • 205

            Varför inte åka till huvudstaden och rida på Gärdet? Då är jag på också

            Kommentar

            • muppins
              • September 2002
              • 1629

              Hejsan alla! Nu är jag tillbaka från min lilla smålandstripp....
              Synd att du inte vet om du kan vara ledig, Marie...men om alla ni andra kan den 23 maj så kan jag ju ringa imorgon och kolla om om det är ledigt då ( för jag tror att att det börjar bli hög tid att boka nu )...
              Så kan jag ju säga att det ev blir en extra också...
              Hur många blir vi sammanlagt nu då??
              Maria Hagberg, kunde din dotter följa med???
              I såna fall är vi väl 6 st ( 7 med Marie J )...eller??
              Måste räkna nu....jag, Morellen, Annsan, Maria H ( + dotter ), Maya och ev Marie J....har jag glömt någon???
              Skulle vi ha grillbuffé också???
              Vi får verkligen hoppas att det är ledigt den 23 maj nu då....
              Någon annan tid som skulle passa annars?? ( det är nog bra att ha ett reservdatum.... )
              /muppins


              Kommentar

              • Maria - Sjöjungfru

                • January 2004
                • 4236

                Jag skall kolla med henne för säkerhets skull, återkommer!
                Maria - Sjöjungfru

                Kommentar

                • Morellen
                  • November 2003
                  • 4349

                  Grillbuffé låter väl trevligt? Har tyvärr inget förslag på reservdatum men tror att jag kan komma iväg på helgerna framöver...
                  http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                  "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                  (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                  Kommentar

                  • muppins
                    • September 2002
                    • 1629

                    Ok, men jag ringer ikväll då eftersom det var lättast att få tag på dem mellan 20 och 21. Om det inte är ledigt den 23 så får vi fortsätta fundera ut ett datum senare...
                    Men jag kan ju höra med henne lite om vilka datum ( söndagar ) som är lediga framöver.
                    Det är svårt att hitta att datum som alla kan när vi är några stycken...men om det skulle vara så att någon får förhinder denna gången så kanske vi kan göra om det till hösten också ...
                    Sitter här och kollar på ev. reservdatum.....
                    Annnsan kunde ju inte den 13 juni. Hur är det med helgen efter, den 20 juni???
                    Helgen efter det ( fre den 25 ) är det ju midsommarafton så då är det nog många som är borta...och sedan är vi redan inne i juli....
                    /muppins


                    Kommentar

                    • muppins
                      • September 2002
                      • 1629

                      Tänkte bara påminna om att jag ringer till Åsens Gård ikväll och kollar om det är ledigt den 23 maj. ( 4,5-5 timmars turen med grillbuffé )
                      Jag kan ju säga att vi kommer 6 stycken ( ev. 7 ) och om det är någon som får förhinder senare så går det säkert bra bara man ringer och meddelar i god tid innan. ( om man bara struntar i att dyka upp kan det ju hända att de vill ha betalt i alla fall... )
                      Är det någon som har ångrat sig så säg till så fort som möjligt.
                      Ringer någon gång mellan 20 och 21...
                      /muppins


                      Kommentar

                      • Maya
                        • November 2003
                        • 1162

                        Hej!!
                        Måster tyvärr meddela att jag tyvärr inte kan följa med... har fått lite oförutsedda utgifter, så det blir helt enkelt inte råd med några "utsvävningar".
                        Känns trist men inget att göra åt... hoppas att ni får det jättekul!!
                        Mvh M.
                        Tänk att så lite... kan göra så mycket....
                        Min zoon Mitt Bildgalleri Min Dagbok
                        Min hemsida om hoyor & pelargoner

                        Tempora mutantur nos et mutamur in illis

                        Kommentar

                        • muppins
                          • September 2002
                          • 1629

                          Måster tyvärr meddela att jag tyvärr inte kan följa med...
                          Vad synd att du inte kan hänga med, Maya....
                          Men det kanske kan bli fler gånger.
                          Ni andra fyra, Morellen, Annsan och Maria H med dotter, vill ni fortfarande följa med??
                          Jag hade tänkt att ringa om en stund.....
                          /muppins


                          Kommentar

                          • muppins
                            • September 2002
                            • 1629

                            Ringde till Åsens Gård för en stund sedan men Madelaine jobbade tyvärr så jag har inte fått något svar än om den 23:e...
                            Men personen ( hennes man?? ) som jag pratde med sa att hon skulle ringa upp mig när hon kunde.
                            Så vi får hålla tummarna....
                            /muppins


                            Kommentar

                            • Annsan
                              • January 2004
                              • 152

                              Jag kan nog bara det datumet vi har pratat om hela tiden. Sen dröjer det många helger innan jag är ledig. Hoppas att det finns plats den 23.e
                              Du behöver inte leda mig in i frestelsen...jag kan gå själv

                              Kommentar

                              • Morellen
                                • November 2003
                                • 4349

                                jag kan den 23:e, får hoppas att det finns plats... Den 20/6 kan jag inte däremot, den dagenär vikt till födelsedagskalas för en släkting
                                http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                                "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                                (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...