Förbjud Rottweiler
Kollaps
X
-
Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
Aldrig sett att denna tråden har funnits, men såg nu att den låg högst upp, så tänkte bara säga att jag älskar rottisar. Dom är oerhört trevliga, extremt hjälpsamma, och har ett extremt lynne. Rätt hund med rätt ägare ger absolut det bästa resultatet. Och visserligen är de många so skaffar stora hundar för att ha dom som vakthundar, kamphundar och vise versa.
Så att dömma alla hundar, efter vad en hund gjort är inte rätt.
Tycker att skulden ska läggas till ägaren!
Här kommer iaf några bilder på min bebis
OBS! hon är världens mysigaste!Kommentar
-
Menar du verkligen att en Rotweiler är ett litet djur???
En hund som klarar av att döda tioåringar?Killies is a lifetime passionKommentar
-
Aldrig sett att denna tråden har funnits, men såg nu att den låg högst upp, så tänkte bara säga att jag älskar rottisar. Dom är oerhört trevliga, extremt hjälpsamma, och har ett extremt lynne. Rätt hund med rätt ägare ger absolut det bästa resultatet. Och visserligen är de många so skaffar stora hundar för att ha dom som vakthundar, kamphundar och vise versa.
Så att dömma alla hundar, efter vad en hund gjort är inte rätt.
Tycker att skulden ska läggas till ägaren!
Här kommer iaf några bilder på min bebis
OBS! hon är världens mysigaste!
Verkligen en söt liten valp du har där, gratulerar!Inventas vitam iuvat excolussie per artesKommentar
-
M.v.h.
RickardKommentar
-
Är allt hennes mammaKommentar
-
Tycker det ni skriver är så jävla patetiskt...
Tycker synd om er, om ni bara råkat ut för "elaka" hundar..
Men då ska ni inte skylla på hunden.. Utan ge er på hussen/matten istället. För det är allt dom som föder upp dom!
Så lägg ner allt jävla skitsnack om att det är hundarna är hemska och elaka monster. För det är så jävla dumt...!
STOLT FÖR ATT EN LITEN ROTTIS! <3<3<3<3Kommentar
-
Läst en del om älgarnas framfart i Alaska - stomping is the word.
Eller om stora apors attacker i Borås djurpark.
Själv blivit rejält uppskrämd av en kviga för längesedan.
Eller varför inte om elefanten på Skansen som för många år sedan tog kål på en vårdare. Grishannen som försökte bita ihjäl sin husbonde. Eller björnar och vargar i Sverige - några trådar där dock raderade.
Konklusion:
Stora djur är inte mänskliga - stora djur kan vara farliga.
Rotweiler är ett stort djur...
En bil kan döda tioåringar, en psyksjuk, en förälder, en cykel, en sjö, el osv.... En rottis skulle väl klara av att döda dig också och det är väl där skon klämmer.. En cainterrier klarar av att döda en bebis, är det åldersgränd på barnen vi ska rädda eller är det ni vuxna karlar som behöver förbjuda djur som ni inte rår på?!!!
Jag vet, vi sätter oss i garderoben....Ha dé bäst... Tina
Kommentar
Kommentar