jo men am staff ar ju pit bull...
Finaste hunden?
Kollaps
X
-
Break on through to the other side.....Kommentar
-
Ang amstaff och apbt.
Ast kommer ifrån apbt. Man tog ut 30 apbt som fick lägga grunden till ast på 30 talet. Och började avla dessa för utställning och så uppstod ast.
Men det är en stor skillnad mental mellan raserna och ja det är två olika raser.
Apbt har en skriven rasstandrad och har stambokförts sen 1800. Även om man regga en ast till en apbt i en kennelklubb.
För att regga en astkull så krävs det DNA test i sverige.Senast redigerad av Linda_A; 25 January 2006, 23:24.//Linda
Kommentar
-
luzernstövare är mycket fina vackra hundarKommentar
-
Ursprungligen postat av Linda_AAng amstaff och apbt.
Ast kommer ifrån apbt. Man tog ut 30 apbt som fick lägga grunden till ast på 30 talet. Och började avla dessa för utställning och så uppstod ast.
Men det är en stor skillnad mental mellan raserna och ja det är två olika raser.
Apbt har en skriven rasstandrad och har stambokförts sen 1800. Även om man regga en ast till en apbt i en kennelklubb.
För att regga en astkull så krävs det DNA test i sverige.Break on through to the other side.....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Linda_ASussia: Jag måste säga att din hunds farfar/far är hel läcker. Jag snokade runt lite igår.Skulle vara kul att få se din hund på bild.
jo han ar super fin sa var hennes pappa med...
sjalvklart sa tycker jag att min hund ar fin oxo... men hon ar mycket mindre och lite for langa ben for att passa pa utstallning... (tror jag iaf)Break on through to the other side.....Kommentar
-
våran pitbull.
och sen kan jag säga att pitbull och am staff inte är samma hund stor skilnad, och ingen av dom är förbjudna i sverige,Kommentar
-
Ursprungligen postat av sussiaeftersom jag inte ar guld medlem sa far jag inte lagga upp bilder...
du kan lägga upp bilder på www.photobucket.com och sen lägga en länk här till bilden.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Karin88duck tolling nova scotia retriver
Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter saltKommentar
-
Ursprungligen postat av Ravenfår är snälla djur på gotland...
du kan lägga upp bilder på www.photobucket.com och sen lägga en länk här till bilden.Break on through to the other side.....Kommentar
Kommentar