Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • miluhe
    • June 2006
    • 2090

    Ursprungligen postat av drd
    Nu kan jag bara berätta att jag har sån brutal träningsvärk så det går knappt att hålla armarna uppe på tangentbordet idag

    Buhuu.....så idag blir det nog bara en timme på crosstrainern
    Kom igen när du lagt 70kvm klinker o sen fogat o rengjort det.
    Du skulle sett schumis knän o mina muskler i benen de känner jag tydligt nu

    Kommentar

    • drd
      • March 2004
      • 5586

      Kan tänka mig det Miluhe

      Det hade mina knän inte heller gillat kan jag säga , fy fasen
      ________________________________________________

      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

      Kommentar

      • Nubi
        • March 2009
        • 9026

        Hämtade idag mitt 180L Juwel Rio akvarium. Visste at karet behövdes silikonas om. Däremot så visste jag inte att möbeln den stod på vad förstörd Jag tackade nej till själva möbeln och fick hem karet. Den är jätte fin och sambon har varit så snäll och silikonat om hela karet Fattas lite jobb för imorgon med, men jag hoppas att lördag är en dag då vi kan fylla det karet

        Nu är frågan vart hittar man en möbel till 180L svart jwel akvarium?
        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

        Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
        Fiskbloggen

        Kommentar

        • Peter1904
          • February 2003
          • 1079

          Ursprungligen postat av Nubi
          Nu är frågan vart hittar man en möbel till 180L svart jwel akvarium?
          Butikerna kan beställa hem endast möbeln.

          Kommentar

          • eriahl
            • April 2004
            • 5681

            Jahapp. Då är hemmet utrustat med en sån där Xbox + 2st spelgalna människor. Den tredje personen, jag, får väl roa mig med pulande i förrådet på en sak som kan bli helt ok med lite tur.

            Synd på bänken till 180L Juwel Rio akvariumet och att dom inte berättat att den var kass.
            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

            Kommentar

            • Nubi
              • March 2009
              • 9026

              Ursprungligen postat av eriahl
              Jahapp. Då är hemmet utrustat med en sån där Xbox + 2st spelgalna människor. Den tredje personen, jag, får väl roa mig med pulande i förrådet på en sak som kan bli helt ok med lite tur.

              Synd på bänken till 180L Juwel Rio akvariumet och att dom inte berättat att den var kass.
              du får berätta till prylflatan att det finns The Beatles Band till X-box (här hemma kallar vi X-box för chees box)
              I det spelet kkommer gitarr, microfon och trummor, då alla kan leka beatles *hehehe*

              Ja verkligen KASS!!
              Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

              Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
              Fiskbloggen

              Kommentar

              • Nubi
                • March 2009
                • 9026

                Ursprungligen postat av Peter1904
                Butikerna kan beställa hem endast möbeln.
                Jag undrar vad en sån kan kosta...nån som har en aning??
                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                Fiskbloggen

                Kommentar

                • Peter1904
                  • February 2003
                  • 1079

                  Ursprungligen postat av Nubi
                  Jag undrar vad en sån kan kosta...nån som har en aning??
                  Hornbach här i gbg sålde bänk till det mindre Rio 125 för drygt 1200:- om jag minns rätt.

                  Kommentar

                  • Nubi
                    • March 2009
                    • 9026

                    Då blire inte längre något fynd .... ska kolla på antik ställen häromkring och på blocket
                    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                    Fiskbloggen

                    Kommentar

                    • drd
                      • March 2004
                      • 5586

                      Nån som har lite koll på om man kan få sig en whiplashskada av att köra in i en framförvarande stillastående bil i 25-30 km/tim ?
                      Han tyvärr inte slänga mig på bromsen snabbt nog idag då framförvarande bil tvärnita för en stolle som skulle springa över gatan ute vid jägersro,malmö och lyckade glida in i en bil.
                      En timme senare nu så har jag sjukt ont i nacke och axlar
                      Sitta på akuten har man ju lite olust för att göra men men....vi ska nämligen ha gäster här om 4 timmar.
                      Till råga på allt så var det med farsans bil oxå, dock inte nåt större i skadeväg på den.
                      ________________________________________________

                      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                      Kommentar

                      • Nebbiolo
                        • October 2009
                        • 70

                        Ursprungligen postat av drd
                        Nån som har lite koll på om man kan få sig en whiplashskada av att köra in i en framförvarande stillastående bil i 25-30 km/tim ?
                        Han tyvärr inte slänga mig på bromsen snabbt nog idag då framförvarande bil tvärnita för en stolle som skulle springa över gatan ute vid jägersro,malmö och lyckade glida in i en bil.
                        En timme senare nu så har jag sjukt ont i nacke och axlar
                        Sitta på akuten har man ju lite olust för att göra men men....vi ska nämligen ha gäster här om 4 timmar.
                        Till råga på allt så var det med farsans bil oxå, dock inte nåt större i skadeväg på den.
                        Du kan få en whiplash i 25-30 km/h, men risken är nog större för den som satt i bilen framför! Whiplash uppkommer främst om huvudet först kastas kraftigt bakåt, och sen framåt. Värre att bli påkörd bakifrån, alltså. Om du har ett vettigt nackstöd i din bil, så har du nog "bara" fått en kraftig sträckning. Ta det lungt i några dar, se till att hålla nacken varm- halsduk på, även inomhus, ta en alvedon till kvällen så du kan sova utan att bli för spänd. Hoppas att det inte blir värre, men det låter som det ska gå över på några dar!

                        Kommentar

                        • drd
                          • March 2004
                          • 5586

                          Hemma igen efter ett besök hos doktorn på sjukan i lund och det verkar mer som en muskelsträckning och inget allvarligare så lite voltaren och ipren får råda bot på det.
                          Lugnt några dagar fram och skippa träningen en 4-5 dagar var rekomendationen.
                          Känns lite bättre nu efter smärtstillande intaget
                          ________________________________________________

                          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                          Kommentar

                          • Nubi
                            • March 2009
                            • 9026

                            Ursprungligen postat av drd
                            Hemma igen efter ett besök hos doktorn på sjukan i lund och det verkar mer som en muskelsträckning och inget allvarligare så lite voltaren och ipren får råda bot på det.
                            Lugnt några dagar fram och skippa träningen en 4-5 dagar var rekomendationen.
                            Känns lite bättre nu efter smärtstillande intaget
                            skönt att det inte var något allvarligare.
                            Om du känner att det gör ont när du vrider på huvudet ha en nackkrage som stöd. Det hjälper jätte mkt! Gnid in nacken och halsen med Tigerbalsam,(om du har det hemma) eller hästligiment... Det hjälper =)
                            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                            Fiskbloggen

                            Kommentar

                            • drd
                              • March 2004
                              • 5586

                              Nubi efter 2 glas rödtjut så känns det fint nu

                              Men annars om det är illa imorrn så ska jag lätt testa lite stinkliniment
                              ________________________________________________

                              Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                              Kommentar

                              • rick
                                • April 2005
                                • 1012

                                Dra en fet Whiskey så är det borta.. vad hade verderbörande i smällen för bilar?..... Finns ju de som är bättre än andra i smällar i låga hastigheter,
                                / Rickard

                                Kommentar

                                Arbetssätt...