Allmänt Skitsnack, OT OT OT
Kollaps
X
-
Vad gör ni när ni är uttråkade??
Har redan gjort makeover i 2 karDe andra två tar jag imorgon.
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
nä jag är uttråkad? jag är jävligt bra på att glo rakt in i väggen och när jag gjort det ett tag så somnar jag sen sköter sej resten självVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
FiskbloggenKommentar
-
Undrar hur ledsen R skulle bli om man såg på Grey's utan honom.....
Vi brukar titta på en eller två Greys avsnitt på helgen, vårt mys stund i soffanLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
FiskbloggenKommentar
-
Var det inte han som spottade kanelbulle och kaffemix i hela bilen?
han satte skiten i halsen för att maxB sa nåt kul och trycken bakom bullegeggan steg till 70 psi och så bah BOOM kom allt upp! HAHA
En påse kanelsnäckor, en rutig termos och zoopet! där har vi ansjo i ett nötskalVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
-
Blaarg då vart man gräsänkling
Vad faen ska man nu hitta på i tre dagar? jag suger på att vara ensam heheKommentar
-
Kommentar
-
För mycket är inte nog!
Jag VILL ha en Elefantofon!!Kommentar
Kommentar