Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nubi
    • March 2009
    • 9026

    hehe, hade de öppet på en måndag!?!? *ser mig förvånad* jag trodde de bara hade öppet på torsdagar....Såg du Jurgen visst e han liiten *hihihi*
    Vad fick du ge för dina rötter??
    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
    Fiskbloggen

    Kommentar

    • Fredrik1
      • February 2009
      • 305

      Gav inte så värst mycket.. 160kr för en rättså stor :P Vet inte om det var lustgårdens zoo.. kom på tittade inte vad de hette o,o Fan nu känner jag mig bra dum
      Min Zoon

      Kommentar

      • Nubi
        • March 2009
        • 9026

        ehm...vart var du någonstans i Eskilstuna, var det i Tunas Park?
        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

        Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
        Fiskbloggen

        Kommentar

        • drd
          • March 2004
          • 5586

          Nu kan jag bara berätta att jag har sån brutal träningsvärk så det går knappt att hålla armarna uppe på tangentbordet idag

          Buhuu.....så idag blir det nog bara en timme på crosstrainern
          ________________________________________________

          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Ursprungligen postat av drd
            Nu kan jag bara berätta att jag har sån brutal träningsvärk så det går knappt att hålla armarna uppe på tangentbordet idag

            Buhuu.....så idag blir det nog bara en timme på crosstrainern

            Hihi, stora muskler ger mycket träningsverk, eller..
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Jenny_E
              • July 2004
              • 661

              Ursprungligen postat av Marnat
              <Predikan>
              Jag lovar och svär det är så enkelt, när man väl vant sig av med äckliga kolhydrater så blir livet underbart</Predikan>

              skickar länken till min googledoc där jag ska samla dem, har varit lite lat där och inte skrivit i alla recept jag, eller rättare sagt, jag har knappt börjat, men det kommer, och då kommer det automatiskt kunna läsas av dig direkt när jag fyller i nytt

              EDIT:
              Såg att du har msn, du får länk där närr jag kommer hem från jobbet istället
              Du får gärna skicka receptlänk till mig också Ska kolla in de andra länkarna du skrev.
              Har ätit enligt lchf förut och tänkte köra igång igen lite smått.

              *****************'

              För övrigt så satan vad kallt det är ute! Gick och muttrade lite om nackdelarna med djur tills jag kom på att det faktiskt inte var hunden som var anledningen till 50 min promenad utan min egen rastlöshet...

              Kommentar

              • Nubi
                • March 2009
                • 9026

                Ursprungligen postat av Jenny_E
                Du får gärna skicka receptlänk till mig också Ska kolla in de andra länkarna du skrev.
                Har ätit enligt lchf förut och tänkte köra igång igen lite smått.

                *****************'

                För övrigt så satan vad kallt det är ute! Gick och muttrade lite om nackdelarna med djur tills jag kom på att det faktiskt inte var hunden som var anledningen till 50 min promenad utan min egen rastlöshet...
                Bra att fler sätter igång Har man varandra att ge tips och råd till och så kan man peppra varandra när det känns tungt, inte för att jag tror det skulle göra det med LCHF dieten.

                Jag har träningsvärk!! jag har promenerat varje dag minst 30minuter i snön. Använt trappor både på jobbet och hemma. Idag tog jag stora ryggsäcken och på vägen hem från jobbet handlade jag 3L mjölk och annat. Vart tungt plus 40min rask promenad hem i -20 grader!
                känner mig duktig
                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                Fiskbloggen

                Kommentar

                • eriahl
                  • April 2004
                  • 5681

                  Lever med en prylbög till fru. Nu har denna börjat att heeeelt oskyldigt prata om en Xbox oxå. Tänka sig att det finns till och med ett UFC-spel till den. Med fler än 80 fighters att välja bland. Vilken info som bara råkar ges av denna person.... Men att det finns fler än 80st att välja bland. Går väl att skriva i beskrivningen hur många som finns. Har en känsla av att det finns någon som vet hur många. Irriterande som annonser om att något kostar inte ens 1000 kronor utan endast 999,90.
                  "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                  Kommentar

                  • Nubi
                    • March 2009
                    • 9026

                    Ahahaha! Du om man är kvinna och pryltokig blir man inte prylbög man blir prylflata *skratt*
                    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                    Fiskbloggen

                    Kommentar

                    • Nubi
                      • March 2009
                      • 9026

                      People! imorgon åker jag och hämtar hem mitt 180L möblek avkarium, behöver bara silikona om det
                      Ska bli riktigt skoj!
                      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                      Fiskbloggen

                      Kommentar

                      • eriahl
                        • April 2004
                        • 5681

                        Ber så hemskt mycket om ursäkt för min okunnighet. Prylflata ska jag komma ihåg att det heter. Men det var som lite fyndigt ändå och stämmer välan iofs. Bara för det tillrättavisandet ska jag nog gå och tröstlimma i guldfiskskålen och njuta av silikondoften.
                        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                        Kommentar

                        • Nubi
                          • March 2009
                          • 9026

                          DramaQueen :P
                          Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                          Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                          Fiskbloggen

                          Kommentar

                          • eriahl
                            • April 2004
                            • 5681

                            Ursprungligen postat av Nubi
                            People! imorgon åker jag och hämtar hem mitt 180L möblek avkarium, behöver bara silikona om det
                            Ska bli riktigt skoj!
                            Möblekakvarium? Hur ser ett sånt ut? Hugger som en kobra när chanser dyker upp. Dramaqueen är mitt mellannamn.
                            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                            Kommentar

                            • Nubi
                              • March 2009
                              • 9026

                              juwel akvarium 180L
                              En sån här utan väld ruta.
                              Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                              Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                              Fiskbloggen

                              Kommentar

                              • drd
                                • March 2004
                                • 5586

                                Nöjde mig med att köra en sablar massa armhävningar och situps i olika former ikväll då jag städade och rensade vårt källarförråd så jag glömde bort att dom av nån fånig anledning stängde gymmet redan 3 idag
                                ________________________________________________

                                Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...