Får ni svar av pwss

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jimk
    • March 2005
    • 332

    Får ni svar av pwss

    Jag ställde en mejlfråga till pwss för en vecka sedan.
    Har inte får något svar ännu.
    Någon med erfarenhet? Brukar det ta tid?
    //Jimk

    Lite bilder
  • Solen
    • September 2003
    • 2997

    #2
    Jag har mailat dem i olika frågor och fått svar inom 24tim, men nu har det ju varit helger så det kan vara förklaringen till att du ej fått svar än...
    Pricken den Store !
    ~~~~

    Kommentar

    • Gimbo
      • January 2005
      • 2734

      #3
      Det är blandat. Ibland får man svar snabbt. Och ibland tar det lite längre tid.
      -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

      Kommentar

      • Marie J
        • January 2004
        • 10616

        #4
        När jag haft en fråga så har det tagit som mest 1 dygn vilket jag tycker är kanon bra. Det kanske har blivit något fel när du maila så då kan du alltid ringa för att få svar på din fråga.
        /Marie.

        Min zoon Mina hundar Min Dagbok
        En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

        Kommentar

        • y0da
          • August 2005
          • 1697

          #5
          Beror väl på lite hur långt mail och hur avancerad frågan var.
          Jag har mailat dem två ggr. Första gången fick jag svar efter 2-3 timmar, andra gången efter ca 2 veckor (då de ursäktade sig väldigt mycket för det sena svaret, de hade haft för mycket att göra för att hinna svara på mail).
          http://www.y0da.se

          540L SA

          Kommentar

          • petnym
            • May 2002
            • 5028

            #6
            Maila eller ring igen, de verkar ha haft krångel med sin server under julhelgen.

            Personligen har jag tappat allt förtroende för PWSS. De senaste två gångerna jag beställt har det tagit en månad innan grejerna kommit och infon från PWSS om leveranstid har lyst med sin frånvaro...
            Senast redigerad av petnym; 09 January 2006, 11:35.
            Gräset är grönare på andra sidan glaset...
            Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
            Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

            Kommentar

            • Jimk
              • March 2005
              • 332

              #7
              Tack för synpunkterna. Ska höra av mig igen.
              Frågade per mejl 30/12 vilka av deras cirkulationspumpar som går att använda utanför akvariet och vilken dom rekomenderar.
              //Jimk

              Lite bilder

              Kommentar

              • join4t
                • October 2003
                • 854

                #8
                De har inte numret på sin sida längre, jag kan iaf inte hitta nåt. Tänkte ringa och höra mig för om lite grejjer då jag planerar en beställning på saker till mina nya kar för 3000kr+.
                "Om du inte kan säga nåt snällt så säg ingenting alls" // Stampe

                Kommentar

                • Marie J
                  • January 2004
                  • 10616

                  #9
                  Ursprungligen postat av join4t
                  De har inte numret på sin sida längre, jag kan iaf inte hitta nåt. Tänkte ringa och höra mig för om lite grejjer då jag planerar en beställning på saker till mina nya kar för 3000kr+.
                  http://www.pwss.se/pages.php?pageid=2

                  Telefonbeställningar
                  Dygnet runt, sju dagar i veckan.
                  Patrick eller Suss: 0151-550071 eller 070 - 440 46 55, 070-306 73 70

                  (kopat och klistrat från deras sida)
                  /Marie.

                  Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                  En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                  Kommentar

                  • join4t
                    • October 2003
                    • 854

                    #10
                    Ok, jag trodde förståss att deras nummer skulle ligga under "kontakta oss"
                    "Om du inte kan säga nåt snällt så säg ingenting alls" // Stampe

                    Kommentar

                    • Adamzon
                      • October 2005
                      • 342

                      #11
                      måste säga att jag är fruktansvärt besviken på pwss
                      beställde 2 bakgrunder till mina akvarier i början på dec. Har mailat ett flertal gånger och frågat vart mitt paket tog vägen Men har fått till svar "kollar det i eftermiddag, återkommer då"

                      och inget mer svar..

                      DÅLIGT!!!
                      240 L Amerika, med BTN
                      54 L Slaffs, med BTN
                      350 L Växter
                      45 Liter (extra akvarie)
                      120 Liter lek
                      144 Liter KUBEN



                      Mvh: Adam Madsen
                      Lidköping
                      http://blog.temabild.se

                      www.plantswap.se/forum/

                      Kommentar

                      • HazelCR

                        #12
                        Ursprungligen postat av Adamzon
                        måste säga att jag är fruktansvärt besviken på pwss
                        beställde 2 bakgrunder till mina akvarier i början på dec. Har mailat ett flertal gånger och frågat vart mitt paket tog vägen Men har fått till svar "kollar det i eftermiddag, återkommer då"

                        och inget mer svar..

                        DÅLIGT!!!

                        Det låter ju inte riktigt bra, om du beställt i början av Dec, men annars är min lilla erfarenhet av PWSS mycket positiv. Om man beställt precis innan Jul, så bör man ju också vara beredd att vänta lite extra, tycker jag.

                        Jag tror att Patrick har fått en hel mängd beställningar och förfrågningar. Han ringde upp mig i mellandagarna och bad om ursäkt för att han inte hade hunnit svara på mitt mail. Han berättade då att han hade fått 600 mail att besvara då han öppnade sin e-postlåda. Han skrev tills han blev trött i fingrarna, därefter ringde han några kunder, därefter skrev han igen e.t.c.


                        //Gunnar Karlsson

                        Kommentar

                        • deathdealer
                          • July 2004
                          • 77

                          #13
                          Ojsan!!!

                          Det är bra att få veta vad som händer med siten vi byggt och hur uppföljningen är till PWSS kunder. Jag har pratat med PWSS (INTE om denna tråden) men jag vet precis som ni skriver ovan att dom fick ca 600 mail i boxen då dom tömde efter problem med deras internetuppkoppling på firman.

                          Jag är väl inte den som ska ursäkta deras handlande på något sätt, men jag har själv bara haft positiva erfarenheter av PWSS....

                          Om det är så att man inte fått något svar, skriv igen, och kolla för säkerhets skull! Har man lagt order ska man få en bekräftelse med en gång...SÅ mycket vet jag iallafall!!

                          Deathdealer
                          "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

                          Kommentar

                          • Minna81
                            • January 2006
                            • 38

                            #14
                            Ursprungligen postat av Jimk
                            Jag ställde en mejlfråga till pwss för en vecka sedan.
                            Har inte får något svar ännu.
                            Någon med erfarenhet? Brukar det ta tid?
                            Har också ställt några frågor till PWSS per mail för ca en vecka sen har heller inte fått något svar än...

                            väntar och väntar!

                            Kommentar

                            • Azur
                              • March 2003
                              • 12946

                              #15
                              Jag försökte beställa av dem två gånger förra året, men fick aldrig svar på mina mail. Jag undrar om de kanske har ett felinställt spamfilter.
                              Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

                              Kommentar

                              Arbetssätt...