Kjells akvarier

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

• December 2001
    • 48148

Ursprungligen postat av Kjaer
    Hur länge har du tänkt dig att vänta på bilder Kjell?
    Jag får väl vänta tills någon fotograf dyker upp - själv har jag inte så mycket tid över för tillfället
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• JEK
      • March 2007
      • 1467

Okej.
      Mvh.
      Johan - akvarielös!

Kommentar

• janne dansk
        • June 2004
        • 1740

Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Jag får väl vänta tills någon fotograf dyker upp - själv har jag inte så mycket tid över för tillfället
        du menar att du inte är nogon fotograr
        mvh janne
        Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

Kommentar

• DanneDansk
          • February 2008
          • 7

Kjell vart handlar du dina fiskar? Jonsered ligger väll inte alltför långt från GBG om jag inte minns fel?

Har haft lite problem med att hitta en bra affär i GBG då det gäller växter. Några förslag någon? Vilken affär är enligt er den bästa i GBG?

Mvh Daniel

Kommentar

• fredd
            • February 2007
            • 3360

herkules zoo och zoo kompaniet har rätt mycket växter
            www.frfoto.tk

Kommentar

• Kjell Fohrman
              Administrator

• December 2001
              • 48148

Ursprungligen postat av DanneDansk
              Kjell vart handlar du dina fiskar? Jonsered ligger väll inte alltför långt från GBG om jag inte minns fel?

Har haft lite problem med att hitta en bra affär i GBG då det gäller växter. Några förslag någon? Vilken affär är enligt er den bästa i GBG?

Mvh Daniel
              Jag är nog inte den rätte att fråga om var det finns bra växter att köpa - eftersom jag fixade mina lite special och inte i en vanlig akvarieaffär.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• patriksg
                • May 2007
                • 1705

Mvh Daniel
                www.herkuleszoo.se och www.zookompaniet.se har en hel del växter. zookompaniet kan ibland ha lite mer ovanliga också.. =)
                Mvh Patrik

Kommentar

• taklampa
                  • March 2008
                  • 13

Har inte sett det någonstans i tråden, har nog kollat igenom 80% av den iaf.. Men vågar man fråga vad det kostade ? Allt som allt that is.. Tänkte om man ska behöba sälja en njure på svartamarknaden eller ngt.. ^^

Om du "vågar" så kan du väl berätta vad det gick på "ungefär" ?

Kommentar

• Kjell Fohrman
                    Administrator

• December 2001
                    • 48148

Ursprungligen postat av taklampa
                    Har inte sett det någonstans i tråden, har nog kollat igenom 80% av den iaf.. Men vågar man fråga vad det kostade ? Allt som allt that is.. Tänkte om man ska behöba sälja en njure på svartamarknaden eller ngt.. ^^

Om du "vågar" så kan du väl berätta vad det gick på "ungefär" ?
                    Jag har inte räknat ut vad det kostade och vill helst inte ha reda på det heller
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell

Kommentar

• drd
                      • March 2004
                      • 5586

Dyker du upp vid maf´s auktion Kjell ?

Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

Kommentar

• Kjell Fohrman
                        Administrator

• December 2001
                        • 48148

Ursprungligen postat av drd
                        Dyker du upp vid maf´s auktion Kjell ?
                        Nej jag kommer inte. Det där med auktioner är inte riktigt min "grej".
                        Visst kan jag tänka mig att gå på en auktion om det är något speciellt jag är ute efter i fiskväg, men jag behöver inga nya fiskar just nu.
                        Anledningen till att jag ibland ändå går på auktion (åtminstone hemmavid) är mest av sociala skäl - men denna gång verkade inte intresset vara så stort här uppifrån så att vi hade blivit ett rejält gäng som åkt ner och då hade hittat på några andra akvtiviteter.
                        Jag kommer dock ner till Malmö i samband med Ciklidstämman om nån månad.
                        Senast redigerad av Kjell Fohrman; 08 March 2008, 22:52.
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell

Kommentar

• Black-Dragon
                          • February 2008
                          • 65

Mvh Daniel
                          Ciklidhuset i Lerum tycker jag é skitbra.
                          ligger på vägen mellan Jonsered & Lerum, precis vid Aspen pendeltågstation.
                          Flåt, missade att det va växter du va ute efter, men fiskar tycker jag han é bra på, han verkar duktig, i och med att han har det som en hobby, bara öppet Onsdag & Fredagkvällar, samt lördag & Söndag. han har båda söt & saltvattensfisk, men mest saltvatten.
                          Senast redigerad av Black-Dragon; 15 March 2008, 19:09.

Kommentar

• patriksg
                            • May 2007
                            • 1705

Kanske redan står i tråden.
                            Men ska du lägga upp karet bland Goldmedlemmarna akvaium? Sökte på 1000L + och hitta det inte
                            Mvh Patrik

Kommentar

• Kjell Fohrman
                              Administrator

• December 2001
                              • 48148

Ursprungligen postat av patriksg
                              Kanske redan står i tråden.
                              Men ska du lägga upp karet bland Goldmedlemmarna akvaium? Sökte på 1000L + och hitta det inte
                              Det hamnar säkert där en vacker dag
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell

Kommentar

• Ken Olofsson
                                • November 2006
                                • 8014

saknar uppdaterade bilder....som så många andra :-)
                                Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
                                Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

Kommentar

Arbetssätt...