Kjells akvarier
Kollaps
X
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt. -
Kommentar
-
Kjell vart handlar du dina fiskar? Jonsered ligger väll inte alltför långt från GBG om jag inte minns fel?
Har haft lite problem med att hitta en bra affär i GBG då det gäller växter. Några förslag någon? Vilken affär är enligt er den bästa i GBG?
Mvh DanielKommentar
-
-
Jag är nog inte den rätte att fråga om var det finns bra växter att köpa - eftersom jag fixade mina lite special och inte i en vanlig akvarieaffär.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Mvh PatrikKommentar
-
Har inte sett det någonstans i tråden, har nog kollat igenom 80% av den iaf.. Men vågar man fråga vad det kostade ? Allt som allt that is.. Tänkte om man ska behöba sälja en njure på svartamarknaden eller ngt.. ^^
Om du "vågar" så kan du väl berätta vad det gick på "ungefär" ?Kommentar
-
Har inte sett det någonstans i tråden, har nog kollat igenom 80% av den iaf.. Men vågar man fråga vad det kostade ? Allt som allt that is.. Tänkte om man ska behöba sälja en njure på svartamarknaden eller ngt.. ^^
Om du "vågar" så kan du väl berätta vad det gick på "ungefär" ?Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Dyker du upp vid maf´s auktion Kjell ?________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
Nej jag kommer inte. Det där med auktioner är inte riktigt min "grej".
Visst kan jag tänka mig att gå på en auktion om det är något speciellt jag är ute efter i fiskväg, men jag behöver inga nya fiskar just nu.
Anledningen till att jag ibland ändå går på auktion (åtminstone hemmavid) är mest av sociala skäl - men denna gång verkade inte intresset vara så stort här uppifrån så att vi hade blivit ett rejält gäng som åkt ner och då hade hittat på några andra akvtiviteter.
Jag kommer dock ner till Malmö i samband med Ciklidstämman om nån månad.Senast redigerad av Kjell Fohrman; 08 March 2008, 22:52.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
ligger på vägen mellan Jonsered & Lerum, precis vid Aspen pendeltågstation.
Flåt, missade att det va växter du va ute efter, men fiskar tycker jag han é bra på, han verkar duktig, i och med att han har det som en hobby, bara öppet Onsdag & Fredagkvällar, samt lördag & Söndag. han har båda söt & saltvattensfisk, men mest saltvatten.Senast redigerad av Black-Dragon; 15 March 2008, 19:09.Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
saknar uppdaterade bilder....som så många andra :-)Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
Kommentar