Announcement

Collapse
No announcement yet.

Scalarer i ett 540 liters kar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nando View Post
    Jag har läst på en del nu och de flesta beskrivningar av kopparbarben innehåller påståendet att de är fredliga så det borde ju ligga någon sanning bakom det! Får bli ett gäng sådana sedan.
    Så roligt!
    Med vänlig hälsning Linda

Comment

Japp! Känns riktigt kul med tanken på ett Asien-kar. När jag började med fiskar ogillade jag verkligen utseendet av guramis. Nu tycker jag inte så alls. Då tyckte jag i och för sig också att scalarer verkade urtråkiga...

Comment

Förstår det. Jag tror att man mognar en del i sin smak med.
        Var det i ditt 240 liters som du ska ha Asien?

Comment

Ja, precis. Nästan alla fiskar som går i det karet nu ska ju flytta till det större.

Comment

Tjoho! På tisdag kommer mitt Akvastabil Fusion 576L! Jag är så förväntansfull! Ska dock inte vattenfylla det förrän i mitten av juli. Lär bli svårt att vänta...

Comment

Tjoho! På tisdag kommer mitt Akvastabil Fusion 576L! Jag är så förväntansfull! Ska dock inte vattenfylla det förrän i mitten av juli. Lär bli svårt att vänta...
              Så roligt! Hur kommer det sig att du måste vänta tills mitten av juli med att fylla det med vatten?

Comment

Vi ska resa bort en del innan dess och nojjig som jag är vill jag inte dra igång ytterfiltret och sedan inte vara hemma första tiden för att se om det funkar.

Comment

Här är ett kakaduayngel. Detta lär väl vara en hane eller vad tror ni?

Comment

Här är ett kakaduayngel. Detta lär väl vara en hane eller vad tror ni?
                    Japp, en förmodad vacker kille

//Inger
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Comment

Tack

Comment

Är rädd att de är hanar allihop, då lär det inte funka att ha dem tillsammans i lillkaret i längden.

Comment

Rötter och grenar i blöt...

Comment

Så spännande!

Comment

Japp, och imorgon kommer karet!

Comment

Då har ni en spännande dag framför er idag!

Comment

Working...
                                X