Ett akvarium på tippen.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • tanteva
    svarade
    är så avis på din damm... den är ju kalas... det blir ju så nedrans vackert i naturberg så där Läckert =D

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Dammbygget fortskrider. Jag har brottats med hur jag skall fästa duken mot berget, försökte först limma men berget är för sandigt för att det skall fästa ordentligt. Nu klämmer jag fast den med plugg och hålband, sedan kommer jag limma och vika duken över hålbanden för att slippa se dessa.


    Jag kommer även öka dammens yta med ett grundare parti. Skoj är det! Hoppas få i lite fisk i år. Avslutar med denna cliffhanger...

    /Johan

    Lämna en kommentar:


  • tanteva
    svarade
    ja men jag börjar vänja mig.... gillar att dem har sådan två delad färgsättning som om fjällen är tvåfärgade men haren bas trots allt =D

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Ursprungligen postat av tanteva
    vilka fina färger =D
    Skönt att du gillar dem trots de små skallarna som du tidigare dissat...

    /Johan

    Lämna en kommentar:


  • tanteva
    svarade
    vilka fina färger =D

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade


    Melanotaenia Parva



    Melanotaenia Splendida.

    Två av mina Regnbågar, Parvan trycker på och färgar ut i ungdomlig entusiasm. Den några år äldre Splendidan verkar lätt kvällstrött.

    /Johan

    Lämna en kommentar:


  • KJE
    svarade
    Regnbågsfiskarna har verkligen fina färger, till och med i akvarierna på Djurmagazinet så ser dom riktigt fina ut, synd bara att dom kräver lite längre akvarier än vad jag har just nu.

    Lämna en kommentar:


  • tanteva
    svarade
    fina fiskar =D dom kunde jag vänja mig med fortare ;-)

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Marten64

    Jag menade att den röda färgen saknades i mitt akvarium, de nya fiskarna gör sig fint.

    /Johan
    Aha, det var så du menade

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Så fina!

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H

    Förstå inte alls - det röda fattas inte vad jag kan se?

    //Inger
    Jag menade att den röda färgen saknades i mitt akvarium, de nya fiskarna gör sig fint.

    /Johan

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Marten64

    Tack Inger, de är vackra och de gör sig verkligen bra i mitt akvarium, den röda färgen fattades.

    /Johan
    Förstå inte alls - det röda fattas inte vad jag kan se?

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Fin bild Johan. Men tycker det börjar komma rejält med färger för så pass ung fisk. Det verkar lovande. Har du film på karet?
    Tack Jonny, jag skall försöka få till/lägga upp en film imorgon. En förmiddagsfilm då de färgar ut fint.
    /Johan

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Otroligt vacker med sin röda färg Johan (jag älskar rött i alla dess former)

    //Inger
    Tack Inger, de är vackra och de gör sig verkligen bra i mitt akvarium, den röda färgen fattades.

    /Johan

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Fin bild Johan. Men tycker det börjar komma rejält med färger för så pass ung fisk. Det verkar lovande. Har du film på karet?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...