Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av ApeviaX
    Aha, kul. Bräda vore kul, men först vill jag bli bättre på skidor.
    Nice är de iaf, men som sagt såg ju ont ut
    Ska tattuera i höst ev

    Aha, då luktar de ättika här i Mars när jag ska limma ett minikar
    ahaa
    aa det kommer det göra :P men det försvinner rätt fort om man har bra ventilation

    Ursprungligen postat av gonzo44
    Hannes i morgon kommer jag hämta glaset, behövde du silikon? frigolit?
    silikon. frigolit. levererar du idag med?

    Ursprungligen postat av Miliimli
    Jag vill ha det här akvariet, göra det skitströmt och ha i massa sewellior, jag vill åka slalom och jag skulle nästan kunna tänka mej att göra sådana där dermal anchors ingen bra idé att gå in hit juh!
    haha jag vill inte att detta ska vara strömt alls egentligen. dock kommer det nog bli lite småström då jag har två eheimpumpar till detta. ska se om jag kan strypa ner dom på nått sätt.
    Kul o se dig igen mli!

    Ursprungligen postat av MyrasHusse
    hannesc vilken kort haschplanka du har

    förövrigt byggklart karet, sluta upp med allt gulli gull gull nu hannesc
    haha jaa jag veet. den är skitgammal. men jag åker inte så ofta så det känns inte kul att köpa ny. ( nej jag är inte en "hyra"-kille)

    jamen det är ju faaan inte gullandet som stoppar bygget. det är ju för att det FATTAS GLAS!!! men det kommer ju nu

    Lämna en kommentar:


  • MyrasHusse
    svarade
    hannesc vilken kort haschplanka du har

    förövrigt byggklart karet, sluta upp med allt gulli gull gull nu hannesc

    Lämna en kommentar:


  • Miliimli
    svarade
    Jag vill ha det här akvariet, göra det skitströmt och ha i massa sewellior, jag vill åka slalom och jag skulle nästan kunna tänka mej att göra sådana där dermal anchors ingen bra idé att gå in hit juh!

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Hannes i morgon kommer jag hämta glaset, behövde du silikon? frigolit?

    Lämna en kommentar:


  • ApeviaX
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    aa jag kan åka skidor med men bräda är det goaste. tar alla backar

    aa det är mina anchors ja. gjorde jag i höstas på impuls på en mässa.


    silikon luktar ättika som fan när man limmar

    Aha, kul. Bräda vore kul, men först vill jag bli bättre på skidor.
    Nice är de iaf, men som sagt såg ju ont ut
    Ska tattuera i höst ev

    Aha, då luktar de ättika här i Mars när jag ska limma ett minikar

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av ApeviaX
    Jaha ja, där ser man du är snowboard kille (för det är du som åker?). Själv är jag carving kille, lärde mig åka när jag var 15, har sen åkt runt 5 ggr eller lite mer kanske (utspritt) men kommer ner för backarna och det är askul, har kört några svarta men tycker röda är roligast för det mesta, lite utmaning men ändå inte samma branta tråkiga skit, händer lite här. Den där cruise backen på klippet såg soft ut

    Efter snöklippet fick jag upp en ruta med dermal anchor hannes, din? Såg ju lagom bekvämt ut att "montera"



    Ättika?
    aa jag kan åka skidor med men bräda är det goaste. tar alla backar

    aa det är mina anchors ja. gjorde jag i höstas på impuls på en mässa.


    silikon luktar ättika som fan när man limmar

    Lämna en kommentar:


  • ApeviaX
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! WOOOOHOOO!!!!!!!

    ÄNTELIGEN!!



    aja lunga sig nu hannes.

    jag har varit nere på K-rauta o kapat till lite MDF för att ha under karet. ( ja det fick bli mdf för det var billigast)
    ska måla kanterna svarta med en lackfärg.

    sen har jag fått hem roten som gode gonzo hittat till mig! den är fan inte liten asså! lätt nån tusenlapp eller mer i affär.


    var i vemdalen i helgen med jobbet. jag o ett par till arrangerade en resa för 110 pers. jävligt roligt. så jag slänger in en vid från ett gott cruise-åk. ( med typ 5 öl i kroppen)
    http://www.youtube.com/watch?v=_fsumf3CKxk
    Jaha ja, där ser man du är snowboard kille (för det är du som åker?). Själv är jag carving kille, lärde mig åka när jag var 15, har sen åkt runt 5 ggr eller lite mer kanske (utspritt) men kommer ner för backarna och det är askul, har kört några svarta men tycker röda är roligast för det mesta, lite utmaning men ändå inte samma branta tråkiga skit, händer lite här. Den där cruise backen på klippet såg soft ut

    Efter snöklippet fick jag upp en ruta med dermal anchor hannes, din? Såg ju lagom bekvämt ut att "montera"

    Ursprungligen postat av gonzo44
    hehe.... Så så Hannes stilla sej lite nu... snart får vi känna den härlige doften av ättika i hela lägenheten
    Jäv-ar va snygg roten va du jag har bara sett den med fullt av grus och snö på kommer bli asaläcker i ditt lååånga kar.. hmm kanske skulle ta tillbaks den
    Ättika?

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av firejackan
    usch nu blev man ju inte lite sugen på frankrike v.8.. men jäkligt snygg rot, säg till om du tröttnar på den
    Nej nej tröttnar han på den SKALL den tillbaka till upphittaren, vill säga mej hehe

    Lämna en kommentar:


  • firejackan
    svarade
    usch nu blev man ju inte lite sugen på frankrike v.8.. men jäkligt snygg rot, säg till om du tröttnar på den

    Lämna en kommentar:


  • freddi36
    svarade
    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    Tror den är från Vättern
    såklart!

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av freddi36
    du ska nog tvätta roten ordentligt först. har den legat vid havet kan det nog finnas mycket salt på den.
    Tror den är från Vättern

    Lämna en kommentar:


  • freddi36
    svarade
    du ska nog tvätta roten ordentligt först. har den legat vid havet kan det nog finnas mycket salt på den.

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! WOOOOHOOO!!!!!!!

    ÄNTELIGEN!!



    aja lunga sig nu hannes.

    jag har varit nere på K-rauta o kapat till lite MDF för att ha under karet. ( ja det fick bli mdf för det var billigast)
    ska måla kanterna svarta med en lackfärg.

    sen har jag fått hem roten som gode gonzo hittat till mig! den är fan inte liten asså! lätt nån tusenlapp eller mer i affär.


    var i vemdalen i helgen med jobbet. jag o ett par till arrangerade en resa för 110 pers. jävligt roligt. så jag slänger in en vid från ett gott cruise-åk. ( med typ 5 öl i kroppen)
    http://www.youtube.com/watch?v=_fsumf3CKxk
    hehe.... Så så Hannes stilla sej lite nu... snart får vi känna den härlige doften av ättika i hela lägenheten
    Jäv-ar va snygg roten va du jag har bara sett den med fullt av grus och snö på kommer bli asaläcker i ditt lååånga kar.. hmm kanske skulle ta tillbaks den

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av freddi36
    nice rot! en från skogen?

    tyckte det var väldigt fint med solnedgången bakom träden
    ska själv iväg och åka skidor vecka 8. ska bli kul!
    gjorde det förra året också och då tog vi en sväng in om DM i Jönköping på hemvägen. tror det får bli ett stopp där i år också för den butiken var stor! blev faktiskt lite avis att ni Jönköpingsbor har en sådan bra sötvattensaffär
    Gott gott med lite semester, ja för tusan sväng förbi DM hör gärna av dej innan så kanske vi kan mötas upp o snacka lite "krap" irl så att säga alltid kul att ha ett ansikte till alla komentarer på zoopet..

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    ulrik hitta den på en strand. så den har varit under vatten jäkligt länge.

    aa det var riktigt najs med solen

    ja kom förbi för tusan

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...