hmm... gott gott då är det ju bra att sätta igång mrH
kolla Hanes han har fått vänta läääääänge på sitt glas han är ivrig nu så det liar långt ner i lilltån på han
haha men ja har redan allt hemma å behöver bara limma om det så de är ju inget ja behöver vänta på
men ja har börjat "fin" skrapa lite idag, måste nog kalktvätta det också innan limning.
jora ja har ett gäng liggandes så ja är väl förberedd
hmm... gott gott då är det ju bra att sätta igång mrH
kolla Hanes han har fått vänta läääääänge på sitt glas han är ivrig nu så det liar långt ner i lilltån på han
a skära bort silikon är jobbigt o tråkigt. underarbetet är alltid viktigast men oxå tråkigast. men är man noga där så har man igen det sen när det INTE LÄCKER :P
mrH. köp hem många rakblad. typ 10 eller mer. jag har gjort av med 10 st nu precis. de tappar vassheten snabbt.
dryyyygt de där, har samma prob i mitt stora kar för där sitter stagen redan fast å dom går inte å flytta på.
så ja lär leta stora rötter som inte är för stora för att gå ner mellan stagen
upptäckte nyss att jag inte kan limma fast alla stagen innan jag lägger i roten. den kommer inte gå i då. planerar att köra med tre stag då jag inte vill ha en lampa över ett stag. o jag vill nog ha 4 lampor. hmm. så jag får lägga i roten innan jag ens tät-testar. hmm... meckigt
Jag skall släpa med mig kameran någon dag men du lär inte få se mig på bilden. Det stör för mycket att ha någon annan med speciellt viftande med en kamera. Det blir inte många fina stunder och de som blir är jag rädd om.
helt rätt att inte du ska vara med på bilden vi ska inte förstöra ett bra motiv i onödan
Lämna en kommentar: