men ja har börjat "fin" skrapa lite idag, måste nog kalktvätta det också innan limning.
Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
själv beställde jag glas till 3 kar till idag inga stora.. 1100*300*300 mm som ska avdelas på 2 med typ nät mellan..Lämna en kommentar:
-
-
a skära bort silikon är jobbigt o tråkigt. underarbetet är alltid viktigast men oxå tråkigast. men är man noga där så har man igen det sen när det INTE LÄCKER :P
mrH. köp hem många rakblad. typ 10 eller mer. jag har gjort av med 10 st nu precis. de tappar vassheten snabbt.Lämna en kommentar:
-
ja fundera om ja inte skulle göra de samma i 400l burken
nån gång lär de ju göras
Lämna en kommentar:
-
Spännande att få se dina framsteg
, själv går jag i tankarna villka kar jag ska ta ner
Lämna en kommentar:
-
-
looking god
själv skulle ja beställa skivtetra idag men damen som har hand om fisk var sjuk :/ typiskt.Lämna en kommentar:
-
-
dryyyygt de där, har samma prob i mitt stora kar för där sitter stagen redan fast å dom går inte å flytta på.
så ja lär leta stora rötter som inte är för stora för att gå ner mellan stagen
Lämna en kommentar:
-
upptäckte nyss att jag inte kan limma fast alla stagen innan jag lägger i roten. den kommer inte gå i då. planerar att köra med tre stag då jag inte vill ha en lampa över ett stag. o jag vill nog ha 4 lampor. hmm. så jag får lägga i roten innan jag ens tät-testar. hmm... meckigtLämna en kommentar:
-
-
helt rätt att inte du ska vara med på bilden vi ska inte förstöra ett bra motiv i onödan
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: