kapa den åt honom ;D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hannescs 408L Orinoco-tema
Collapse
X
-
roten är nästan 130cm lång, så vette tusan. dom ända som verkar ta så långa paket är bussgods å då springer ju fraktpriset iväg en smula.
då får väl fundera hur du vill göra hannes.
roten är inte min utan min fars, och han vill säkert ha betalt för den. typ en hundring kanske, inte speciellt dyrt men de springer ju iväg lite i priset sen när man räknar in frakten också :/MrH ---> 175L SA kub
Comment
-
Originally posted by Luddson View PostGrymt ballt kar Hannes!
Så grymt långt kommer bli riktigt häftigt
Kommer garanterat att följa detta.
Lycka till!
Originally posted by stigson View PostHäftigt projekt! ;D
Originally posted by Mathias Nilsson View PostHannes fixar med hålborr och silikonmen hade ju vart ballare att ha en hel
Originally posted by Hellsson View PostSe där jakommer bli riktigt najs detta här ju
Om du snabbar dig som faan så kanske inte Superaquaman (Fredrik Johansson) hinner sälja av sina VF Altifrons
Kommer följa detta med spänningHoppas du lägger upp lite bilder på FB Akvarister med
/Tommy
kommer lägga upp bilder på akvarister med )
Originally posted by källebacken View PostGuud så snyggt det kommer bli....ta pygmepansarmalar med...dom kommer stimma som attan i det akvariet...ska kolla på dom. hade en kort tanke på panda-pansarmalar med. de är ju rätt små :P
Originally posted by tommy_g View PostSka bli spännande detta. =) Mer bilder Hannes!
Originally posted by gonzo44 View PostDenna kanske skulle passa i ditt låånga kar Hannes.. Den är säkert sugen på lite jordätare o dyligt[ATTACH=CONFIG]49155[/ATTACH]
Originally posted by MrH View Postroten är nästan 130cm lång, så vette tusan. dom ända som verkar ta så långa paket är bussgods å då springer ju fraktpriset iväg en smula.
då får väl fundera hur du vill göra hannes.
roten är inte min utan min fars, och han vill säkert ha betalt för den. typ en hundring kanske, inte speciellt dyrt men de springer ju iväg lite i priset sen när man räknar in frakten också :/
Originally posted by devion View PostGött att du kom igång med detsäg till om du vill ha hjälp...är ju ändå på DM all ledig tid >.<
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Comment
-
karet är nu för övrigt tömt. avkalkningen funkade utmärkt! rena rutorProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Comment
-
posten säger nästan 200 spänn i frakt, om man kollar på deras hemsida å anger måtten på paketet. :/
ska se om vi inte har några ärenden neråt landet snart så kanske de går att lösa på något smidigt sätt.
känns som de kanske blir lite väl dyr rot me frakten å så.. även om den säkert skulle passa jäkligt bra i karet :PMrH ---> 175L SA kub
Comment
-
aa lite dyrt. men typ 300:- för en så stor rot är ändå rätt bra pris.
men som sagt. det är ju ett tag kvar tills den ska i. så om ni har nån väg neråt i sverige så kanske man kan skicka billigare nån gång. vi håller det öppetProjekt:
Comment
Comment