Originally posted by Mr Woods
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Mr Woods View Post
OK!
Tyckte mig ha läst, då karet var under uppstart att det funderades i altum-banor, så jag tänkte tipsa när jag såg en fin grupp ungdjur på Kaggeledstorget!
Men, inget säger att man inte kan ta en sväng och kolla in Altum-gruppen. Så, åter igen; Tack för tipset!
Comment
-
-
Originally posted by Mr Woods View PostJa gör det!
Antar att live-streaming med chat är lite väl mycket begärt...Originally posted by Mats Bryzell View PostJaaaa, Johnny - filma!
Den där JBL-djungeljuicen är säkert kanonbra!
Jag får hem en halvliter Torumin imorgon - måste ju testa!
Här är lite läsk från det gamla djungelkaret, Johnny! Inga extrakt, bara karets egna "juice" - men, som sagt, jag testar nu iallafall.
https://www.youtube.com/watch?v=sotFH1rzjiQ
Sedan gissar jag att brunbärgning av vattnet mer blir en lätt toning. Vi får se gällande Tropol. Vet ju inte heller om de ändrat Torumin-receptet dvs. om idealet idag inte är så brunt som tidigare i karet. Tidigare doserade jag Torumin till önskat mörker.
Ja den där Diskusfilmen är ju tvärgo!
Comment
-
Originally posted by tanteva View PostMats sötvattenstången växer ju lagom eller ja min sten vart från (bild 1) till på ca 2 månader
Comment
-
Originally posted by tanteva View PostMats sötvattenstången växer ju lagom eller ja min sten vart från (bild 1) till på ca 2 månaderOriginally posted by Bluewing View Post
Den är så vacker, den där tången
Jag har placerat ut fyra rejäla klumpar mot bakgrunden, så att det skall växa uppåt - framåt, in i karet.
Här är några bilder på den minsta bollen som jag satte lite längre fram i karet, i "lianen". Den har redan börjat skikta sig sådär fint.
Comment
-
så här har det blivit sedan tången flyttade till 114lier baljan, sedan en bild på min andra fina mossa som jag inte ens vet vad det är. Fick med en tuss när jag köpte räkorna, låg som lite bös i påsen... nu är den säkert 10 ggr så stor som då =D
Bilderna är lite dåliga då mobilen inte ville ta bättre i dags ljus =P
2 Photos
Comment
-
Originally posted by tanteva View Posthmm hur får du in bilderna så där... hmmm...
Comment
Comment