Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Blå tigerräkor är rätt problemfria djur att hålla får de lite mat och något vattenbyte då och då så mår de gott.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Detta har hänt mig också vips så är de borta inte ett spår. Jag har hört om liknande fall vet garanterat att Staan hade ett 240 fullt med räkor och vips försvann de.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Jag har inte en aning... Dorsigeror, Amanoräkor och annat mår toppen i baljan - men de har liksom bara försvunnit...
Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Menar du filmen i inlägg nr. 6929?
Nej, den senaste lilla snutten i inlägg nr.2939 filmade jag nu medans vi gaggade här på zoopet - minutfärsk, med andra ord.Kommentar
-
-
Akvariestugan
Ren njutning att se detta. Ljuset blir ju så läckert med dessa puckar. Har du slutat med din stadionbelysning helt? Är det bara puckar som gäller nu?
Intressant att se vilka volymer mat folk ger. Det ser ut som artemia?
Den mycket mjuka rörelse du har i vattnet, är det med filtret igång? Om det nu är så, har du splittrat strålen så som du brukar? Filtret du har är ju så kraftfullt så jag trodde det skulle bli mer rörelse än vad det är.Kommentar
Kommentar