[QUOTE=Mathias Nilsson;1570479]Det kommer du, lita på det! :)
Jag tror att dina andra kar behöver uppdateras med lite bilder, det finns ju en del mumma hemma hos dig. ;)[/QUOTE]
hmm mjaoo karen är inte i tipptopp just nu kanske. eller de är inte som jag vill ha dom just nu så bilder får vänta lite :) kommer ha lite mer tid för karen numera iaf, jobbet har lättat lite.
[QUOTE=Kensa;1570481]se upp bara, det kan bli trångt när man flyttar ihop.
jag bodde ensam på modiga 86 kvm som var totalt överbelamrat med möbler och annat krafs.
dåvarande flickvän (numera fruga) bodde på 63 kvm.
efter några månaders dejtande kom ju frågan upp, OM vi flyttar ihop, men flyttar till vem ?
jag loosade den diskussionen big time, detta var på en fredag, på lördagen åkte jag till Kina,
kom tillbaka på fredagen efter, åkte direkt hem till henne, slaggade över, meddelade på
morgonen att jag är OK med att flytta in till dig, om hon fortfarande är OK med det.
det var hon, så jag åkte hem och hämtade alla kläder, och på måndagen bokade jag flyttlasset,
de kom på onsdagen och bar in allt i hennes lilla 63 kvm lägenhet.
flickan blev så chockad över att grejerna kom att hon inte sa ett ljud på hela dagen........
.
det blidde lite trångt......
.
6 månader senare, på dagen 1 år efter vi träffades så köpte vi första huset....
ni anar inte hur skönt det var att få 120 kvm att roa sig på......
.[/QUOTE]
trevligt värre. jag har inte råd med hus nu. har bott i villa hela mitt liv o vet att det är jobb jämt med hus. det är som att ha ett barn. alltid nånting att ordnas med.
dock fick jag en länk av tösen precis. hennes drömhus typ. om man målar om allt vitt inne.
(o jag ser ju att det är massor som behöver göras. badrummet tex..o el-radiatorer, biig nono!)
http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=3U8AC3KCL7R248RV