Rasren Siberian Husky & American Pitbullterrier

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FollowMe
    • May 2010
    • 4

    #76
    Hundar allmänt

    Fick veta av en bekant.

    En hund "av store ras" Hade attakerat ett barn i axel höjd. Barnet åkte akut till sjukhuset och hunden till veterinär för att avlivas. Efter att hunden hade somnat in och Objektion hade på börjat så visade sig att barnet hade stoppas en pinne i örat. Pinnens storlek var som en penna. Sen lagt ner örat och slåt till. Inte konstigt hunden biter. Är de en kamphund???? NEJ

    Ett annat barn hade blivigt attakerad av familjehund och blivit biten i huvudet. När hunden var avlivad så visade sig att unge "jävelen" hade fodrat hunden med knappnålar. Inte konstigt att hunden biter.

    Ett barn blev attakerad av en familjehund efter att barnet hara hoppat på hundens tenstiklar. AAAAJJJ Säger jag bara.

    EnSHIH TZU blev attakerad ev en DALMATINER. Då DALMATINER inte kunde tolka SHIH TZU signaler efter som SHIH TZU är långhårig i ansiktet.

    En polare till mig har 2 pitbulls och en massa andra hundar. Dom har barn på besök och inget händer.

    Kommentar

    • Vandal
      • January 2006
      • 1655

      #77
      Gick du med i forumet bara för att väcka uråldriga döda trådar?
      over and out /Petter
      Techno, Akvarier, Sneakers och Fulöl

      http://saltvattenvandal.blogspot.com/

      Kommentar

      • FollowMe
        • May 2010
        • 4

        #78
        Ursprungligen postat av Vandal
        Gick du med i forumet bara för att väcka uråldriga döda trådar?

        Misstänkter att du skrev till mig. Ne de gjorde jag inte. Men man får väl säga vad man tycker eller?

        Kommentar

        Arbetssätt...