Ny Zoopetavdelning - Annonsörer informerar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ny Zoopetavdelning - Annonsörer informerar

    Som ni kanske har sett så har vi öppnat en ny avdelning på "Första sidan" som heter "Information från våra annonsörer". Här kommer de annonsörer som har bokat en banner för ett helår att kunna informera.
    Det kan vara info om nya produkter, olika erbjudanden och kampanjer, info om öppettider, nyinkomna fiskarter etc. etc.
    Håll koll på den avdelningen så kommer du garanterat att få en hel del värdefulla tips
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • Maria - Sjöjungfru

    • January 2004
    • 4236

    #2
    Trevligt!
    Maria - Sjöjungfru

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Det är inte så många inlagda just nu, men enligt "säkra källor" är fler på gång
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • petnym
        • May 2002
        • 5028

        #4
        Skulle de inte få mer exponering om inläggen hamnade i forumet istället. Väldigt många hoppar nog förbi förstasidan och in i forumet direkt.
        Gräset är grönare på andra sidan glaset...
        Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
        Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

        Kommentar

        • Dysnomia
          • April 2004
          • 1692

          #5
          Jag befinner mig på förstasidan två gånger i månaden; vid omstart av datorn... *Skäms lite* Fast ni behöver inte lägga ett script så man kastas till förstasidan var tredje dag som några andra forum har. Jag lovar att skärpa mig!
          Skånetös i Dalarna
          MIN ZOON!

          Kommentar

          • JEK
            • March 2007
            • 1467

            #6
            När man klickar på tex akvarieshops erbjudande står det: Zoopet - medlemmarnas akvarium som överskrift...
            Mvh.
            Johan - akvarielös!

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              #7
              Ursprungligen postat av petnym
              Skulle de inte få mer exponering om inläggen hamnade i forumet istället. Väldigt många hoppar nog förbi förstasidan och in i forumet direkt.
              Det är möjligt, men forumet är ju tillräckligt stort som det är tycker jag och att lägga in ännu fler avdelningar där gör det bara ännu rörigare.
              Sedan bör man också vara medveten om att det oftast bara är de som är aktiva i forumet som har valt att gå direkt in i forumet - detta är faktiskt en minoritet bland de som tittar in på Zoopet. T.ex. har artbeskrivningarbna fler besök än vad forumet har.

              Vi har ju också gjort om mycket på första sidan så att den hela tiden förnyas.
              Nu med denna nya avdelning, man kan också se de senast inlagda bloggarna där, senaste artiklarna, senaste annonserna, senaste artbeskrivningen etc. etc. Med andra ord är Zoopets första sida en synnerligen aktiv sida som förnyas åtskilliga gånger per dag.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                #8
                Ursprungligen postat av Kjaer
                När man klickar på tex akvarieshops erbjudande står det: Zoopet - medlemmarnas akvarium som överskrift...
                Märkligt - här funkar det utan problem. Fler som får samma fel som Kjaer?
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • patdah
                  • November 2007
                  • 659

                  #9
                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Märkligt - här funkar det utan problem. Fler som får samma fel som Kjaer?

                  Yes, och jag kör med Mozilla Firefox Version 2.0.0.11 under Ubuntu 7.10
                  /Patrik

                  I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.

                  Kommentar

                  • Dysnomia
                    • April 2004
                    • 1692

                    #10
                    Önskemål: när man klickar sig vidare till annonsörernas sidor så öppnas det i samma fönster. Man lämnar alltså Zoopet. Önskvärt är att det öppnas i nytt fönster.
                    Skånetös i Dalarna
                    MIN ZOON!

                    Kommentar

                    • JEK
                      • March 2007
                      • 1467

                      #11
                      Blir så både med IE och FF... Jag kan ju se annoncen, men det står i överskriften att jag är inne på Zoopet - Medlemmarnas akvarier och det är jag ju inte
                      Mvh.
                      Johan - akvarielös!

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        #12
                        Jag har påtalat dessa bägge fel för Christian så får han titta på det - det viktiga är dock att ni kan se vad som står där.
                        Fel som dessa är alltid lite luriga eftersom jag t.ex. inte har dom
                        Senast redigerad av Kjell Fohrman; 18 December 2007, 13:37.
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • JEK
                          • March 2007
                          • 1467

                          #13
                          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                          Jag har påtalat dessa bägge fel för Christian så får han titta på det - det viktiga är dock att ni kan se vad som står där.
                          Del som dessa är alltid lite luriga eftersom jag t.ex. inte har dom
                          Del? Jag har inga del heller
                          Mvh.
                          Johan - akvarielös!

                          Kommentar

                          • admin
                            Christian Alfredsson

                            • November 2004
                            • 11220

                            #14
                            Det står allra överst i listen på fönstret. Det fixas ikväll.
                            Christian Alfredsson
                            Tekniskt ansvarig Zoopet

                            Kommentar

                            • Tenkare
                              • May 2005
                              • 2519

                              #15
                              Ursprungligen postat av petnym
                              Skulle de inte få mer exponering om inläggen hamnade i forumet istället. Väldigt många hoppar nog förbi förstasidan och in i forumet direkt.
                              Ursprungligen postat av lili76
                              Jag befinner mig på förstasidan två gånger i månaden; vid omstart av datorn... *Skäms lite* Fast ni behöver inte lägga ett script så man kastas till förstasidan var tredje dag som några andra forum har. Jag lovar att skärpa mig!
                              Hmmm...
                              Jag själv har faktiskt förstasidan som startsida.
                              Finns ju alltid något man kan missa annars.
                              Neca eos omnes, deus suos agnoscet


                              Min zon Min Tenkare

                              Kommentar

                              Arbetssätt...