Medlem med en massa tomma inlägg.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • petnym
    • May 2002
    • 5028

    Medlem med en massa tomma inlägg.

    Såg att typ alla av användaren "blope" blivit raderade... Någon bugg, eller har han suttit och gjort det själv? Lite trist, för det blir så svårt att följa trådar där användare i efterhand raderat sina inlägg i...
    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt
  • Loelle
    • July 2007
    • 623

    #2
    Det ser ut som om han har gjort det själv eftersom det står att han har redigerat sina inlägg 2 år efter han skrev dom. Raderade inlägg försvinner helt och lämnar inga punkter i rutan.
    Trist
    Lelle
    "I de mörkaste vatten simmar en ulv i fårakläder"

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Ursprungligen postat av petnym
      Lite trist, för det blir så svårt att följa trådar där användare i efterhand raderat sina inlägg i...
      Håller helt med - det är dessutom rätt oförskämt mot de som har lagt ner tid på att svara på hans/hennes frågor.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • janne dansk
        • June 2004
        • 1740

        #4
        skulle det inte gå att ha en funktion , der man her x antal timmar att redigerer sina inlägg , har för mig att det finns flera som har gjort så
        mvh janne
        Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #5
          Ursprungligen postat av janne dansk
          skulle det inte gå att ha en funktion , der man her x antal timmar att redigerer sina inlägg , har för mig att det finns flera som har gjort så
          mvh janne
          Tror inte att det finns en sådan funktion - men det hade varit bra.
          Vill dock påstå att det är extremt ovanligt att någon gör på detta sätt. Om man nu av någon anledning vill försvinna helt från Zoopet så är det ju bättre om man i så fall mailar oss och då kan vi radera personen i fråga istället. Det kommer då att stå n/a (not available) vid dennes inlägg. Då finns ju inläggen i sig kvar men blir helt anonyma - då beter man sig i alla fall inte oförskämt mot andra.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • janne dansk
            • June 2004
            • 1740

            #6
            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Tror inte att det finns en sådan funktion - men det hade varit bra.
            Vill dock påstå att det är extremt ovanligt att någon gör på detta sätt. Om man nu av någon anledning vill försvinna helt från Zoopet så är det ju bättre om man i så fall mailar oss och då kan vi radera personen i fråga istället. Det kommer då att stå n/a (not available) vid dennes inlägg. Då finns ju inläggen i sig kvar men blir helt anonyma - då beter man sig i alla fall inte oförskämt mot andra.
            Ämnen med info och frågor om funktioner på Ciklid.org. Nyheter och felrapportering hemsida.

            finns på ciclid
            mvh janne
            Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

            Kommentar

            Arbetssätt...