Länkguiden - "Ny"?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • CalleAkvarist
    • November 2005
    • 1059

    Länkguiden - "Ny"?

    Hej!

    När jag går till länkguiden ser jag en liten ikon som det står "Ny" på.
    Trycker jag på den kommer jag till något mysko redigeringsfönster...

    Är tanken att Goldmedlemmar ska kunna lägga in egna länkar, eller vad?
    Jag skickar med en bild både på länken och redigeringsfönstret.

    /CalleAkvarist
    Bifogade filer
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Nej det är fel - "Ny" skall inte stå där.

    Överhuvudtaget är Länkguiden på Zoopet just nu rätt kass - massor av länkar saknas och en del funkar inte.
    För några månader sedan så startade jag en tråd här på Zoopet där jag ville ha in tips på nya länkar men intresset var minimalt så jag tröttnade.

    Har dock tänkt ta tag i det nu under sommaren (återkommer med det då) - och då blir det en helt ny uppbyggnad av den avdelningen
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • petnym
      • May 2002
      • 5028

      #3
      Jag tipsade om en länk... (ja, till min egen sida - kanske lite ego...) ...men det ignorerades. Vet inte hur många andra länkförslag ni refuserat, men om ni lagt in de förslag nii fått kanske länksidan inte varit så kass?
      Gräset är grönare på andra sidan glaset...
      Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
      Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

      Kommentar

      • peterhaack
        • November 2004
        • 1752

        #4
        Ursprungligen postat av petnym
        Jag tipsade om en länk... (ja, till min egen sida - kanske lite ego...) ...men det ignorerades. Vet inte hur många andra länkförslag ni refuserat, men om ni lagt in de förslag nii fått kanske länksidan inte varit så kass?
        Ego eller inte men jag har skickat in en del länkar med men inte sett röken av dem, trist!

        Har även skickat fråga om hur du(KF) hade tänkt dig med "länkarna" och om det fanns ngt man kunde hjälpa till med(var väl i samma sväng som du frågade) men inte ett svar och nu bryr man sig inte, man kollar hellre på google eller så kollar man de aktuella länkarna som användare här inne slänger upp i forumet..
        Senast redigerad av peterhaack; 18 May 2007, 11:07.
        Siten där alla plantor växer PlantSwap!

        Kommentar

        • BluesBoy
          • January 2004
          • 2559

          #5
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          För några månader sedan så startade jag en tråd här på Zoopet där jag ville ha in tips på nya länkar men intresset var minimalt så jag tröttnade.
          Minimalt? Jag vet inte hur många tips på länkar du fick in i denna tråden: http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=92221
          BluesBoy
          http://www.bluesboy.se

          Kommentar

          • peterhaack
            • November 2004
            • 1752

            #6
            Ursprungligen postat av BluesBoy
            Minimalt? Jag vet inte hur många tips på länkar du fick in i denna tråden: http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=92221
            Men klart det var väl för lite och minimalt för att det skulle vara Zoopet material..

            Varje länk ngn förmedlar till mig läggs in dock har jag inte fått in så många som du fått in KF men jag ignorerar inte dem iaf..
            Siten där alla plantor växer PlantSwap!

            Kommentar

            • admin
              Christian Alfredsson

              • November 2004
              • 11220

              #7
              Jag vet att det finns en ny-knapp. Man kan där lägga in egna artiklar osv. MEN inget blir publicerat om inte vi godkänner det. Kanske vi använder den i framtiden men just när är den mest där för skoj skull ;-)
              Christian Alfredsson
              Tekniskt ansvarig Zoopet

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                #8
                Ursprungligen postat av BluesBoy
                Minimalt? Jag vet inte hur många tips på länkar du fick in i denna tråden: http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=92221
                Jag tyckte inte att det var så mycket att det räckte som bas för att bygga om länkavdelningen enligt nedan.

                Jag tipsade om en länk... (ja, till min egen sida - kanske lite ego...) ...men det ignorerades.
                Ego eller inte men jag har skickat in en del länkar med men inte sett röken av dem, trist
                Jag har fått in ungefär ett tips i månaden som jag alla har "ignorerat".
                Anledningen är som sagt att allt det gamla skall "rivas" och sedan skall allt byggas upp igen med en helt ny indelning. Som det är nu är det dessutom krångligt att administrativt lägga in nya länkar.
                Detta är anledningen till att jag inte tagit med de nya tips som kommit in - ber om ursäkt för att det blivit så, men det är som sagt av rent praktiska skäl.

                Den nya "Länkguiden" kommer att byggas upp på ett helt annorlunda sätt och mer praktiskt sätt. En avdelning med växter, en med skaldjur, en med saltvatten etc. etc.
                Som den är nu så är den totalt oöverskådlig och jag förstår att ingen ids kolla i den. Jag återkommer som sagt när det är dags (vilket blir i sommar) och då vill jag väldigt gärna ha hjälp.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • peterhaack
                  • November 2004
                  • 1752

                  #9
                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Jag tyckte inte att det var så mycket att det räckte som bas för att bygga om länkavdelningen enligt nedan.
                  Men är det inte så kanske en länk är en länk två är fler och allt över det är en bra bas?

                  Eller inte kanske!
                  Siten där alla plantor växer PlantSwap!

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    #10
                    Ursprungligen postat av peterhaack
                    Men är det inte så kanske en länk är en länk två är fler och allt över det är en bra bas?

                    Eller inte kanske!
                    Nja, jag tyckte nog att basen var väl tunn.

                    Men det var nog jag som började i fel ände i den tråden - jag skulle inte ha börjat med att efterlysa bra länkar utan istället ha börjat med att efterlysa vilka kategorier vi skulle ha med. Sedan när kategorierna väl fanns så skulle jag ha frågat efter länkar till de olika kategorierna.
                    Men som sagt man lär sig av misstagen - det är därför som jag kan så mycket

                    Nu försvinner jag iväg till Singapore - men när jag är tillbaka och hunnit sammanställa materialet därifrån så kommer jag att ha lite tid över (och kommer dessutom att då vara hemma några veckor i rad) så så hinner jag ta tag i detta.
                    Så om jag inte dragit igång en ny forumtråd om detta någon dryg vecka in i juni så sparka på mig
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...