R.i.p

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • TinaM
    • February 2008
    • 1040

    #16
    En fantastisk artist har lämnat jordelivet! Må du förgylla tillvarot hos änglarna Michael! Du betydde mycket för våra ungdomar här på jorden!
    32 räkor, 54 räkor, 112 räkor och microfiskar, 180 ancistrus, räkor, endlers, 720 rödmunstetror, scalare, ancistrus, corydoras, räkor, endlers

    Kommentar

    • Tutankhamun
      • March 2008
      • 73

      #17
      Ursprungligen postat av rödtoppen
      En udda typ det där, men på 80-talet var han bra
      80-talet? Jag var inte ens en spermie då. Minns bara den läbbiga M.J
      Med Vänliga Hälsningar: Tobias

      http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se - En blogg om mitt liv och klassisk musik!

      Kommentar

      • petnym
        • May 2002
        • 5028

        #18
        Michael Jackson hyllades i Stockholm igår... Den här videoupptagningen därifrån ger mig gåshud:

        Swedish dance group Bounce tribute to MJ with this really cool flash mob to Beat It.

        Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
        Gräset är grönare på andra sidan glaset...
        Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
        Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

        Kommentar

        • drd
          • March 2004
          • 5586

          #19
          Pretty coolt att se alla dansa på plattan !
          MJ spårade väl ut lite väl mycket senaste 10-15 åren men innan dess var han grym
          Sen om alla pedofilmål och rykten var sanna det kan jag inte säga men han flumma till det rätt bra med alla operationer och diverse underligheter.
          ________________________________________________

          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #20
            Vill bara poängtera att detta är en "Rest in Piece-tråd" och då skall den avlidne och de som startar tråden behandlas med respekt.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...