Hockey-Vm!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    3-4... Om Lundquist vore hälften så bra som kommentatorerna har tjatat om, så skulle vi leda med några mål istället.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • QardinalE

      Ursprungligen postat av Anettejt
      Nope har Telias fulla kanal paket som INTE innehåller TV6
      Har ju inte kunnat se nåt VM alls...
      Tack för beskedet även om det var illa...
      HeHe bad luck, själv har man ju kanal 6 på två olika tv-mottagningssystem . Dels parabolen sen på kanalerna som finns i lägenheten.

      Kommentar

      • Guest

        Ursprungligen postat av Micke_A
        3-4... Om Lundquist vore hälften så bra som kommentatorerna har tjatat om, så skulle vi leda med några mål istället.
        Fram till 19.52 i andra var ju matchen bra...
        Hoppas Sverige orkar vända detta nu, men det ser ju lite mörkt ut!

        Kommentar

        • Guest

          Ursprungligen postat av Lutt
          Anettejt 1-1

          Men det fanns ju en sida till haha
          ?

          Kommentar

          • Klinten
            • July 2007
            • 1313

            Ursprungligen postat av Micke_A
            3-4... Om Lundquist vore hälften så bra som kommentatorerna har tjatat om, så skulle vi leda med några mål istället.

            - Henke Lundquist är inte bra! Han kan väl ta åtminstone långskott! GAH! Han släpper ju in alla skott som går ovanför knähöjd! Är det så enkelt att överlista "världens bästa målvakt" som han omnämns av närvarande hysteriska kommentatorer!

            Ett målvaktsbyte är enda chansen nu....


            Det enda man kan hoppas på nu är att Douglas Murray sänker en Canadensare i sista perioden...
            * Den som vänder sig om hela tiden ser inte framåt *

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              Ursprungligen postat av Olof Loklint
              - Henke Lundquist är inte bra! Han kan väl ta åtminstone långskott! GAH! Han släpper ju in alla skott som går ovanför knähöjd! Är det så enkelt att överlista "världens bästa målvakt" som han omnämns av närvarande hysteriska kommentatorer!

              Ett målvaktsbyte är enda chansen nu....


              Det enda man kan hoppas på nu är att Douglas Murray sänker en Canadensare i sista perioden...
              Lundquist såg trött och sliten ut sa de nu, så nu kommer Tellquist in.

              Nja, nog inte så bra om han sänker nå´n, och får ytterligare en matchstraff

              Se´n om Sverige förlorar, så får man ju trösta sig med att de kom längre än kritikerna trodde, och att Sverige hittills, och kanske för alltid, är det enda lag som har vunnit VM och OS precis efter varandra.
              Senast redigerad av Shepard; 16 May 2008, 23:48.
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              • Klinten
                • July 2007
                • 1313

                Ursprungligen postat av Micke_A
                Lundquist såg trött och sliten ut sa de nu, så nu kommer Tellquist in.

                Nja, nog inte så bra om han sänker nå´n, och får ytterligare en matchstraff

                - Han skall inte Döda! Bara sätta in en rejäl laglig bröstvärmare, tänkte jag!
                * Den som vänder sig om hela tiden ser inte framåt *

                Kommentar

                • Guest

                  Ursprungligen postat av Olof Loklint
                  - Han skall inte Döda! Bara sätta in en rejäl laglig bröstvärmare, tänkte jag!
                  haha....ja revansch för det dom gjorde mot foppa för nåt år sen

                  Kommentar

                  • Guest

                    Ursprungligen postat av Anettejt
                    ?
                    Ja jag såg inte att det fanns en sida till, du låg längst ner på förra sidan

                    Kommentar

                    • Guest

                      Ursprungligen postat av Micke_A
                      Se´n om Sverige förlorar, så får man ju trösta sig med att de kom längre än kritikerna trodde, och att Sverige hittills, och kanske för alltid, är det enda lag som har vunnit VM och OS precis efter varandra.

                      Och för de som bara måste kritisera säger jag:
                      -Spela bättre själv då!

                      Kommentar

                      • QardinalE

                        Ursprungligen postat av Anettejt

                        Och för de som bara måste kritisera säger jag:
                        -Spela bättre själv då!
                        Nu ska du inte vara såndet vet du väl att svenskar är världsmästare på att snacka snacket, men det är mycket liten verkstad.

                        Kommentar

                        • Guest

                          Är lite kär i murray trots att jag är hetro...vilken bröstvärmare

                          Kommentar

                          • Guest

                            Ut med Tellquist!!!

                            Kommentar

                            • Guest

                              Fan!!!!
                              Blir inte den matchen jag vill ha om bronset alls...

                              Kommentar

                              • Guest

                                Ursprungligen postat av Anettejt
                                Fan!!!!
                                Blir inte den matchen jag vill ha om bronset alls...
                                Vadå! Finnarna tar vi

                                Kommentar

                                Arbetssätt...