Hockey-Vm!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Vem vann i Ryssland - Schweizmatchen? När jag var tvungen att stänga av ledde Schweiz med 2-1.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Guest

      Det går inge vidare för Sverige?

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Ursprungligen postat av Anettejt
        Det går inge vidare för Sverige?
        Johodå! Vilken upphämtning mot USA, från 2-5 till 6-5
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Guest

          Ursprungligen postat av Micke_A
          Johodå! Vilken upphämtning mot USA, från 2-5 till 6-5
          Fan så nice!!
          Jag som stängde av teven i 3:e perioden när det stod 2-4, attans med...

          Den svenska målvakten (Gustavsson?) verkade ju bra...

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Jodå, han var nog bra, i alla fall jämnbra med den amerikanska målvakten

            Nå´n annan som blev lite småsur när Letten som tryckte in en svensk (Enström?) i sargen, och inte ens fick 2 minuter, trots att blodet rann?
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • GöranE
              • November 2008
              • 735

              Ursprungligen postat av Micke_A
              Jodå, han var nog bra, i alla fall jämnbra med den amerikanska målvakten

              Nå´n annan som blev lite småsur när Letten som tryckte in en svensk (Enström?) i sargen, och inte ens fick 2 minuter, trots att blodet rann?
              Läste just på aftonbladet att samme gubbe gjorde precis likadant i en annan match och fick matchstraff.
              Jordätare................ inget kommer i närheten!!

              Quidquid latine dictum sit, altum videtur

              Kommentar

              • DAHLBERG
                • September 2008
                • 1598

                Ursprungligen postat av Micke_A
                Nå´n annan som blev lite småsur när Letten som tryckte in en svensk (Enström?) i sargen, och inte ens fick 2 minuter, trots att blodet rann?
                Småsur? Jag höll på att riva huset...
                DAHLBERGS AKVARIER - BLOGG
                750 liter paludarium - T. microlepis, T. biocellatus, P. leucomystax
                540 liter kulfisk - T. lineatus
                120 liter salt - Koraller och fisk

                Kommentar

                • Matte&Mia
                  • February 2008
                  • 141

                  Pinsamt dålig match av sverige igår...
                  Ciklider is the shit! : )

                  Kommentar

                  • NIC
                    • January 2008
                    • 5121

                    Ursprungligen postat av Matte&Mia
                    Pinsamt dålig match av sverige igår...
                    Ja, om man inte räknar in sista 10..
                    Jädrar vilken dramatik!!
                    Kan säga att jag var en av alla som hade räknat ut kronorna i tredje innan det började hända saker...

                    http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                    Kommentar

                    • NIC
                      • January 2008
                      • 5121

                      Ursprungligen postat av Micke_A
                      Jodå, han var nog bra, i alla fall jämnbra med den amerikanska målvakten

                      Nå´n annan som blev lite småsur när Letten som tryckte in en svensk (Enström?) i sargen, och inte ens fick 2 minuter, trots att blodet rann?
                      Den tacklingen ska INTE följas upp med en sån kraft!!!!
                      Skitfult!!!!

                      http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                      Kommentar

                      • almost_jocke
                        • January 2008
                        • 228

                        HAHA sprang av ilska iväg från tvn igår efter deras 5-2 mål inte mycket senare hör man mamma sitta och skrika att vad mycket mål det blir den här matchen. Av nyfikenhet går man tillbaka ser att det står 4-5 och sedan blev den en bra kväll till slut.

                        Men det väldigt tråkigt och se hur dåligt spel det är för det mesta )=
                        och att han inte ringer till Henrik Lundqvist!!!
                        ELLER Douglas Murray (ni håller nog inte med mig)
                        Johnny Oduya är visst på väg.

                        Douglas Murray och Johnny Oduya kommer nog behövas för om vi senare ska möta Kanada, Ryssland och tjeckien för det är inga snälla nationer att möta om vi jämnför med dom vi har mött. jo lite grott männsika taktik är det väll men vi kan inte vara för snälla och mjäkiga i vm.

                        Kommentar

                        • NIC
                          • January 2008
                          • 5121

                          Jag är HELT KLART för att Douglas Murray kommer in med lite kroppstyngd som han INTE är rädd för att använda!!! Sen att han är en bra back gör ju inte saken värre..

                          Missade matchen mot ryssarna.... vad blev det??

                          http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                          Kommentar

                          • Shepard

                            • March 2003
                            • 13992

                            Ursprungligen postat av NIC
                            Den tacklingen ska INTE följas upp med en sån kraft!!!!
                            Skitfult!!!!
                            Ja. Illa nog att domarna inte såg smällen, men vad jag har förstått så är det automatiskt utvisning (2+2?) om blodet rinner, så de borde kunnat ta ut honom ändå, trots att de inte såg smällen, hur man nu kunde missa den.

                            Ryssarna vann med 6-5 I förlängningen, så Sverige fick en poäng i alla fall.
                            Senast redigerad av Shepard; 30 April 2009, 21:38.
                            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                            Min profil
                            Mitt galleri

                            Kommentar

                            • NIC
                              • January 2008
                              • 5121

                              Ursprungligen postat av Micke_A
                              Ja. Illa nog att domarna inte såg smällen, men vad jag har förstått så är det automatiskt utvisning (2+2?) om blodet rinner, så de borde kunnat ta ut honom ändå, trots att de inte såg smällen, hur man nu kunde missa den.

                              Ryssarna vann med 6-5 I förlängningen, så Sverige fick en poäng i alla fall.
                              Nu när vi snackar blod, är det inte automatiskt 5 minuter vid blodutgjutelse..??

                              Fan, ryssmatchen verkar siffermässigt ha varit en höjdare, förutom utgången då kanske...
                              Undrar om inte Svenskarna kommer gå långt denna turneringen ändå.....

                              http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                              Kommentar

                              • Shepard

                                • March 2003
                                • 13992

                                Ursprungligen postat av NIC
                                Nu när vi snackar blod, är det inte automatiskt 5 minuter vid blodutgjutelse..??

                                Fan, ryssmatchen verkar siffermässigt ha varit en höjdare, förutom utgången då kanske...
                                Undrar om inte Svenskarna kommer gå långt denna turneringen ändå.....
                                Har också för mig det.

                                Ja, missminner jag mig, eller är det inte i de turneringar där Sverige börjat lite knackigt, som det se´n går som bäst i?
                                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                                Min profil
                                Mitt galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...