Fiskar eller fotboll?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #31
    Om ni inte har något att göra mellan matcherna kan ni kolla veckansspel på svt.
    Det är då vi sköter våra fiskar. Tippar för övrigt att både Sverige och Italien vinner med 2-1 ikväll.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Mcoist
      • May 2003
      • 296

      #32
      Har någon här gjort en drömelva på aftonbladet?

      Isåfall kunde det varit kul att fixa en liga för zoopettare

      Jag har ett lag.
      4st 375L Malawi,Tanganika, 2st 98L malawi + en bunke yngelburkar.
      1st 540L som skall limmas och repareras.

      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=80712

      Kommentar

      • AndreasBK
        • December 2003
        • 374

        #33
        Jo men det här har med fotboll o göra..
        Andreas akvariesida

        Kommentar

        • mats41
          • February 2004
          • 593

          #34
          har tippat en del olika sprack på potogal-grekland 3-0 och spanien-ryssland x de var nära.
          Akvarist som gillar australiskbiotop rengbågfiskar

          Kommentar

          • Robot
            • February 2004
            • 1174

            #35
            Jag tror Sverige kommer vinna rätt klart idag.. 3-0... Sveriges defensiv är väldigt bra och med Andreas "Bläckfisken" Isaksson i mål så blir det svårt för ett ostrukturerat Bulgarien...

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              #36
              Vilka fotbollsspelare har fisknamn - i hastigheten kommer jag bara på två stycken i engelska ligan - Steve Guppy och Mark Fish (tror jag dom heter).
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Robot
                • February 2004
                • 1174

                #37
                Jag kommer inte på någon som har bara ett fisknamn som namn men däremot väldigt många där fiskarter ingår: Mi<font color="red">haj</font id="red">lo Pjanovic i Spartak Moskva t.ex.

                Kommentar

                • Tricella
                  • October 2002
                  • 1052

                  #38
                  Mcoist: Sök på Tricella på drömelvan...

                  Kommentar

                  • phat
                    • February 2004
                    • 216

                    #39
                    själv ska man till portugal i veckan o kolla på sverige - italien samt en annan match

                    Kommentar

                    • Robot
                      • February 2004
                      • 1174

                      #40
                      Ursprungligen skickat av phat
                      själv ska man till portugal i veckan o kolla på sverige - italien samt en annan match
                      Men va bra, då gömmer jag mig i din väska och åker med... =)

                      Kommentar

                      • Peter1904
                        • February 2003
                        • 1079

                        #41
                        Kom igen nu sverige! Krossa bulgarerna!

                        Kommentar

                        • phat
                          • February 2004
                          • 216

                          #42
                          Ursprungligen skickat av Robot
                          Ursprungligen skickat av phat
                          själv ska man till portugal i veckan o kolla på sverige - italien samt en annan match
                          Men va bra, då gömmer jag mig i din väska och åker med... =)
                          hehe äår helt ointresserad av fotboll så det lär bli tråkigt

                          Kommentar

                          • Robot
                            • February 2004
                            • 1174

                            #43
                            Ursprungligen skickat av Robot
                            Jag tror Sverige kommer vinna rätt klart idag.. 3-0... Sveriges defensiv är väldigt bra och med Andreas "Bläckfisken" Isaksson i mål så blir det svårt för ett ostrukturerat Bulgarien...
                            Jag som trodde på 3-0... Det hade varit ett bra resultat.. men nu, 5-0!! Vilken tur att Lucic fick ont i revbenen så det blev åka av på högerkanten oxå...

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              #44
                              Fantastiskt - lite tur och mycket skicklighet - det blir 5-0.
                              Usla kommenataror dock som inte ens såg skillnad mellan Svensson och Linderoth och flera gånger sa fel.
                              Ingen märkte heller att Sverige spelade med en helt annan taktik med BÅDE Svensson och Linderoth som defensiva mittfältare som omväxlande gick fram (Linderoth oftare än Svensson).
                              Henke var mer defensiv och var väl egentligen inte så bra men två kanonmål efter inlägg från Edman resp. Svensson säger väl ändp allt.
                              Zlatan utmärkte sig främst genom mycket fina passningar (han som inte kan passa!!!!).
                              Ljungberg bäst på plan genom att springa, kämpa och ta massor av stryk.
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • Tricella
                                • October 2002
                                • 1052

                                #45
                                Oj oj oj!!! 5-0 till Sverige mot Bulgarien...vilka enorma killar vi har egentligen!

                                Nu snurrar jag av glädje...

                                Och Aston Villa spelare glänste idag...först Danmark genom Sörensen och Laursen...sedan Kung Mellberg och Allbäck i Sverige!!

                                Måste också ge ett beröm till Lasse & Tommy...bra taktik och rätt uppställning (jag blev överbevisad).

                                Kommentar

                                Arbetssätt...