Trött på kjells moralpredikningar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tropfrog
    • October 2002
    • 8078

    Vad sa du, Patrik, kunskap är makt
    MVH
    Magnus
    min zoon

    Kommentar

    • Patrik_växjö
      • July 2002
      • 2046

      Ursprungligen skickat av GooGoo
      Patrik - vad sägs om den här sidan:

      http://www.zoopet.com/akvarium/forum/faq.asp

      Knappen till "FAQ" hittar Du i den grå rutan här oanför till vänster.

      GooGoo, JAG vet. Men jag har oxo zoopettat i över ett år. Jag tänker främst på alla nya zoopettare! Hur många tror du det är som bryr sig om FAQknappen? Inte många tror jag!

      Men alla förslag beaktas tydligen inte på detta forum, inte lustigt det blir skit av alltihop då!
      / Patrik /

      Kommentar

      • Patrik_växjö
        • July 2002
        • 2046

        Ursprungligen skickat av Tropfrog
        Vad sa du, Patrik, kunskap är makt
        MVH
        Magnus
        Ja i en diskution måste det väl vara så va?
        / Patrik /

        Kommentar

        • jolon
          • December 2002
          • 1075

          Ursprungligen skickat av Patrik_växjö

          GooGoo, JAG vet. Men jag har oxo zoopettat i över ett år. Jag tänker främst på alla nya zoopettare! Hur många tror du det är som bryr sig om FAQknappen? Inte många tror jag!
          Men om man är så d***va lat så man inte orkar gå igenom hur sidan fungerar så är det knappast kjelles fel
          Men alla förslag beaktas tydligen inte på detta forum, inte lustigt det blir skit av alltihop då!
          Det brukar ju annars vara svarens kvalitet som drar ner ett forum och inte huruvida man får igenom sin egna ide,, eller?
          My internet should be readonly.

          Kommentar

          • GooGoo
            • February 2002
            • 2975

            Men alla förslag beaktas tydligen inte på detta forum, <u>inte lustigt det blir skit av alltihop då</u>!
            Det där sista finns det nog många som inte alls håller med om:

            http://www.zoopet.com/akvarium/forum/topic.asp?TOPIC_ID=19032

            Jag är helt övertygad om att det bara är en ytterst liten klick av alla medlemmar här som inte är nöjda. Alla vi andra är nog väldigt tacksamma att kunna ha tillgång till så mycket information samt att få lov att skriva av oss, fråga och diskutera allt mellan himmel och jord här på forumet.

            Har inte en enda firre längre men återkommer ändå hit då och då.

            Kommentar

            • JR
              • April 2003
              • 2112

              Man får inte diskutera allt mellan himmel & jord på forumet, enligt kjell skall det vara fiskrelaterat....
              och det är kul att det finns en tråd med beröm, men för det så måste ju inte allting vara bra?
              förstår inte varför saker inte kan vara både bra & dåliga på en & samma gång?
              jag tycker det mesta med zoopet är bra, medans vissa saker inte är det.
              --== Kan man inte fiska upp dem får man odla dem ==--
              http://www.skip.informatik.gu.se/~jr/akvarium/

              Kommentar

              • nettrax
                • February 2002
                • 790

                Oj! nio sidor diskussion och inte ett enda steg framåt. För det första: Tack Kjell för en kanonbra sida.
                2: Det är Kjells hemsida, har alltid varit och kommer alltid att vara.
                3: Alla inlägg bör väl hålla en sådan nivå att alla har glädje av dem inkl. barn
                4: Om Kjell har gett en vettig förklaring till varför han han har stångt en tråd så är det inget att tjafsa om. Kjell är sidans moderator och ägare så han gör precis vad sjutton han vill.
                5: Till alla er som inte tycker att dessa regler passar er så finns det andra akvariesidor där ni säkerligen är välkomna.
                Och ännu en gång tack Kjell.
                Mvh. Ninni
                Förhoppningsvis snart ägare till en röd tabby/vit crx kille

                Kommentar

                • jonisg
                  • April 2005
                  • 172

                  Jävla tråd det här.
                  -:KUNGEN:-

                  Juwel 110 L, 2*18W, Eheim 2213 Ytterfilter, 100 W Hydor Heater. Mäsk Co2. PMDD

                  Zooline 50 L, Tomt....

                  Zooline 100 L, Blandade små ciklider.

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Ursprungligen postat av jonisg
                    Jävla tråd det här.
                    Om det nu är så - varför då väcka en 18 månader gammal tråd till liv
                    Dessutom har det ju det senaste året varit minst sagt lungt och fridfullt här i forumet - bortsett från att en och annan guldfiskskålsägare får sig en känga då och då - och då är det ju ännu mindre anledning till att väcka denna tråd till liv igen.
                    Senast redigerad av Kjell Fohrman; 29 July 2005, 14:12.
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...