Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nubi
    • March 2009
    • 9026

    Jaja... då var den vänskapen över ;(
    Går det inte att bara vara ärlig???? Det värsta jag vet är oärlighet, en sak är väl att krydda lite...men o plussa på så jävligt?????
    Sånt klarar jag mig fint utan
    ............Så min kära badrumsvåg, tills du klarar av att vara ärlig och sluta
    plussa på så jävligt, har vi ingenting mer o snacka om..
    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
    Fiskbloggen

    Kommentar

    • Nubi
      • March 2009
      • 9026

      Ursprungligen postat av karrokaja
      tjuvsmakde lite...den är så JÄVLA god!!!!

      minns du förra året??
      Den gamla fiolen hade legat och torkat och lex fick den som tuggben första gången du var hemma hos mej (när vi satt på golvet, bland alla kartonger) Men usch så SALT den var...den kom upp ganska snabbt igen
      mmmmm, I remember!
      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
      Fiskbloggen

      Kommentar

      • VisualDarkness
        • February 2010
        • 7417

        Woho! Jobb ikväll för första gången sedan sommaren! De ringde och frågade från ålderdomshemmet där jag sommarjobbade och jag tackar då inte nej.
        180l Sällskap:
        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
        60l Asien:
        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

        Kommentar

        • roosterboy
          • September 2010
          • 1094

          dagens avsnitt av min julkalender.
          Och yes, den ÄR poetisk, välgjord och sensuell!

          Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
          Senast redigerad av roosterboy; 23 December 2010, 14:28.
          All we are, we are.

          Kommentar

          • eriahl
            • April 2004
            • 5681

            Är kattmänniska men vår bil STINKER kattpiss. Varför kan dom inte märka träd eller annat istf bilar.
            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

            Kommentar

            • fremar
              • August 2003
              • 1287

              Usch då skulle du ha kännt lukten i källaren när nån grannes katt hade pissat rakt på källarväggen, precis in i luftventilen in till bastun. Å fy fan va de stank å länge tog de innan det försvann.

              Kommentar

              • eriahl
                • April 2004
                • 5681

                Undrar vad vi gjotr Tomten egentligen.
                Hur man inleder Julen: Natten mot Julafton dekoreras med att sonen kräks som att någon hällt ut en hink. Så upp till svärföräldrar blev det inte. Under dagen ett stycke helt utslagen son med 39,5 i feber fortfarande. Öppnar julklappar som han ändå vill men tycker efter ett par paket mamma kan öppna paketen åt honom. Sen slocknar han igen i en mening.
                Tror att fixat nästa års julkort iaf.
                Bifogade filer
                "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                Kommentar

                • roosterboy
                  • September 2010
                  • 1094

                  men åh lilla plutten =/
                  All we are, we are.

                  Kommentar

                  • eriahl
                    • April 2004
                    • 5681

                    Nu slå lite pingviner http://spelagratis.nu/yetisport-pinguthrow.html
                    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                    Kommentar

                    • Mumin
                      • October 2007
                      • 3837

                      Ursprungligen postat av eriahl
                      Undrar vad vi gjotr Tomten egentligen.
                      Hur man inleder Julen: Natten mot Julafton dekoreras med att sonen kräks som att någon hällt ut en hink. Så upp till svärföräldrar blev det inte. Under dagen ett stycke helt utslagen son med 39,5 i feber fortfarande. Öppnar julklappar som han ändå vill men tycker efter ett par paket mamma kan öppna paketen åt honom. Sen slocknar han igen i en mening.
                      Tror att fixat nästa års julkort iaf.

                      Bara så typiskt kommer ihåg när sönerna var små. Bäst med lagom planering.
                      Milleniskiftet firade vi med influensa och 39 grader hela familjen. Bara mormor var uppe, men hon sprang med saft och näsdukar åt alla......
                      Det går över när de haft tillräckligt många.
                      För mycket är inte nog!
                      Jag VILL ha en Elefantofon!!

                      Kommentar

                      • roosterboy
                        • September 2010
                        • 1094

                        I haz written a song i haz :>


                        Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
                        All we are, we are.

                        Kommentar

                        • PatrikMalmo
                          • July 2010
                          • 1072

                          En man hade problem med snorren och gick därför till läkaren.

                          - Då får du klä av dig, så ska vi se vad det är, sade läkaren.

                          - Ja, sade mannen. Det är bara en grej... du måste lova att inte skratta!

                          - Inga problem, sade läkaren. Jag har haft det här jobbet i 20 år och aldrig skrattat åt en patient.

                          Mannen klädde av sig, och det visade sig att han hade den minsta som läkaren någonsin sett. Den var som spetsen på en kulspetspenna. Läkaren kunde bara inte hålla sig, och brast i skratt. Han hejdade sig dock snabbt, och sa:

                          - Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Det har aldrig hänt innan att jag skrattat åt en patient. Jag garanterar att det inte kommer att hända igen! Vad är nu problemet?

                          - Den är svullen...

                          ---------------

                          En brunett kommer till läkaren och säger att hon har förfärligt ont i hela kroppen.

                          - Var då, frågar läkaren.

                          - Här! säger brunetten, och pekar övertydligt på låret. Här! säger hon igen och pekar på armen. Här! säger hon återigen och pekar på foten.

                          - Du är blondin, egentligen? avbryter läkaren.

                          - Ja, hur visste du det?

                          - Du har brutit fingret.

                          ------------------

                          Hilsen,

                          /P
                          Bara döda fiskar flyta medströms

                          Kommentar

                          • roosterboy
                            • September 2010
                            • 1094

                            Blir så grymt irriterad nu när jag lyssnar på radiosporten (HV-Luleå)
                            Här i stan är det sakliga kommentatorer, i göteborg är dom fantastiska, fruktansvärt opartiska och sakliga.
                            Stockholm är väl sisådär.
                            SSK,SAIK, med flera är helt okej.
                            Timrå har rätt osakliga kommentatorer MEN...

                            Luleå, stör mig som fan på deras löjligt opartiska kommentatorer. Sitter och hånskrattar åt HV hela tiden, skriker "ut med honom!" varenda gång någon luleåspselare trillar.
                            Förbannade skoterraggare, dom har en del att lära av de som kommenterar SAIK matcher.
                            LÖjligt tamejfan.
                            All we are, we are.

                            Kommentar

                            • fremar
                              • August 2003
                              • 1287

                              Ursprungligen postat av roosterboy
                              Blir så grymt irriterad nu när jag lyssnar på radiosporten (HV-Luleå)
                              Här i stan är det sakliga kommentatorer, i göteborg är dom fantastiska, fruktansvärt opartiska och sakliga.
                              Stockholm är väl sisådär.
                              SSK,SAIK, med flera är helt okej.
                              Timrå har rätt osakliga kommentatorer MEN...

                              Luleå, stör mig som fan på deras löjligt opartiska kommentatorer. Sitter och hånskrattar åt HV hela tiden, skriker "ut med honom!" varenda gång någon luleåspselare trillar.
                              Förbannade skoterraggare, dom har en del att lära av de som kommenterar SAIK matcher.
                              LÖjligt tamejfan.

                              Hehe, HEJA LULEEEE!!!

                              Kommentar

                              • eriahl
                                • April 2004
                                • 5681

                                Har allvarliga problem. Begriper inte hur men har lite fastnt för att kolla på Doctor Who. Nu är det från-70 och så dåligt ibland att kan inte låta bli att titta?? Hur sjukt är inte det? Undrar om det finns något ADWT (Anonyma Doctor Who Tittare)
                                "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                                Kommentar

                                Arbetssätt...