Allmänt Skitsnack, OT OT OT
Kollaps
X
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
Fiskbloggen -
Kommentar
-
öhhh??!! frasse vi ses om 10 år ok
Haha! helst sjuka ju!! saxofonerna är jävligt grymma! när dom spelar "i mun" på varandra!! haha!! klockren!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
sätter första delen nu... men det går JÄVLIGT långsamt....
typ som att en pårökt, nymediterad enya skulle sätta sej och spela den
Så får man lite träningsvärk också
Har så jävla små händer så jag måste verkligen spänna ut fingrarna för att sätta alla oktaver.
Bra träning alltså
Kan man inte skära bort lite hud mellan fingrarna? borde ju gå lättare dåVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
sätter första delen nu... men det går JÄVLIGT långsamt....
typ som att en pårökt, nymediterad enya skulle sätta sej och spela den
Så får man lite träningsvärk också
Har så jävla små händer så jag måste verkligen spänna ut fingrarna för att sätta alla oktaver.
Bra träning alltså
Kan man inte skära bort lite hud mellan fingrarna? borde ju gå lättare då
Bara öva på, borde fila på mitt klaviatur spel jag med.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
när man hittar nåt som man vill lära sej så går det mkt lättare.. att bara öva känns så...långt fram.
Nu sitter jag här och nöter en låt, man hör inte ens vilken det är för det går så långsamt...
Men sen vet jag, att när jag lärt mej denna, så kommer jag ha sååå roligt! för man utvecklar ju den och filar på fingrarna...
kommer kännas awesome!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
nu sitter jag och plågar mej själv... men har man vänt totalt upp och ned på dygnet så...
Ska inte gå och lägga mej fören 22-23 (normal sova tid)
Men problemet är att jag har vart uppe sen 16 igår.... börjar bli seg...Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Kajan då, har sniffat i dig för mycket padouk?180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
eller för mkt ledighet
Men jag har alla tintin avsnitt att gotta mej medoch grotesco, kvarteret skatan, pistvakt, precy tårar, nile city osv osv.... om jag in....te.....somnarrr på tangent.....bordet zzZzzzzz *gäsp* zzzZzZzZzzZZZZ
Oj vad tröööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ööööööfLJEkefhLWJFEBBBBB
*SOVER på tangentbordet*
zhdsfbzfdgbz.bvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvSenast redigerad av karrokaja; 02 January 2011, 09:43.Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Dagens lärdom: Stektermometrar kan simma i vattnet och fungera när de torkat.180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
Kommentar