Postorder..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tenkare
    • May 2005
    • 2519

    #46
    Jag kan inte säga mer än att jag aldrig haft problem med dom och handlat där 3 ggr nu.
    Men julen kan väl ha en del att göra med borttappat gods osv.
    Neca eos omnes, deus suos agnoscet


    Min zon Min Tenkare

    Kommentar

    • HazelCR

      #47
      Ursprungligen postat av Tenkare
      Jag kan inte säga mer än att jag aldrig haft problem med dom och handlat där 3 ggr nu.
      Men julen kan väl ha en del att göra med borttappat gods osv.
      Jag har också handlat där tidigare utan problem. Det är bara denna gång det gått troll i ärendet och det ordentligt.

      Kommentar

      • Oscar Cederqvist
        • November 2002
        • 6546

        #48
        Kan påpeka att det faktiskt var billigare att beställa genom lokala affären.
        Oscar Cederqvist

        Kommentar

        • HazelCR

          #49
          Jag håller liv i tråden genom att tala om att PWSS ännu inte lyckats tala om var mina två paket har tagit vägen. Av mig veterligen har inget av paketen blivit registrerade hos bussgods.

          Det var väl en otrolig tur att jag bara beställde några få prylar som jag förskottsbetalade och inte la min beställning på ett 720 m.m. hos dem, som jag inhandlade strax före jul.

          Näe, tänker ni beställa hos PWSS, så tänk efter om ni verkligen vill förskottsbetala samt riskera en lång väntan 3/12......16/1 å det för prylar som de hade hemma.

          Det må vara att det kan bli fel någon gång ibland, men att det fortfarande råder oklarhet varför inga grejer dyker upp hos mig, efter att jag haft några kontakter med PWSS, anser jag vara uruselt.

          Gunnar Karlsson Gävle
          Senast redigerad av Gäst; 16 January 2007, 13:10.

          Kommentar

          • Adamzon
            • October 2005
            • 342

            #50
            har beställt från PWss utan några som helst problem
            240 L Amerika, med BTN
            54 L Slaffs, med BTN
            350 L Växter
            45 Liter (extra akvarie)
            120 Liter lek
            144 Liter KUBEN



            Mvh: Adam Madsen
            Lidköping
            http://blog.temabild.se

            www.plantswap.se/forum/

            Kommentar

            • Flundran
              • October 2006
              • 74

              #51


              Det e ju bara grejer till deras akvarium men oj va bra dom e bra att ha att göra med.

              Kommentar

              • Tenkare
                • May 2005
                • 2519

                #52
                Ursprungligen postat av HazelCR
                Jag håller liv i tråden genom att tala om att PWSS ännu inte lyckats tala om var mina två paket har tagit vägen. Av mig veterligen har inget av paketen blivit registrerade hos bussgods.

                Det var väl en otrolig tur att jag bara beställde några få prylar som jag förskottsbetalade och inte la min beställning på ett 720 m.m. hos dem, som jag inhandlade strax före jul.

                Näe, tänker ni beställa hos PWSS, så tänk efter om ni verkligen vill förskottsbetala samt riskera en lång väntan 3/12......16/1 å det för prylar som de hade hemma.

                Det må vara att det kan bli fel någon gång ibland, men att det fortfarande råder oklarhet varför inga grejer dyker upp hos mig, efter att jag haft några kontakter med PWSS, anser jag vara uruselt.

                Gunnar Karlsson Gävle
                Har du bett dom kolla så att du har fått rätt kollinr?

                Jag vet nämligen sist jag spårade ett gods så tog det ett xx antal dagar innan det kom fram och jag följde det hela vägen.
                Neca eos omnes, deus suos agnoscet


                Min zon Min Tenkare

                Kommentar

                • Oscar Cederqvist
                  • November 2002
                  • 6546

                  #53
                  Kan tillägga att den bakgrunden jag beställde har varit slut i hela landet en längre tid, BTN ligger ett par månader efter i tillverkningen. Ändå påstår PWSS att de kunde skickat en till mig, skumt.
                  Oscar Cederqvist

                  Kommentar

                  • HazelCR

                    #54
                    Ursprungligen postat av Tenkare
                    Har du bett dom kolla så att du har fått rätt kollinr?

                    Jag vet nämligen sist jag spårade ett gods så tog det ett xx antal dagar innan det kom fram och jag följde det hela vägen.
                    Jag antar att det är korrekt kollinummer. Jag kör ju reply på mailen, så de har chansen att korrigera.
                    PWSS har också sökt efter paketen hos bussgods i båda ändar av transportledet, precis som jag, med nada resultat. Nu kör de ett tredje försök denna gång m.h.a. posten.

                    Jag tror ju i.f.s. att de skulle kunna försöka med bussgods igen. Jag menar, sitter det en glad bussgodsgubbe med akvarium och norpar PWSS-paket, så kan han väl sitta nöjd med 6 cirkulationspumpar. Han behöver väl inte nio, eller ?

                    Något kollinummer till postförsändelsen har jag inte fått. Det verkar inte som om de lämnar den information med automatik som t.ex. Flodströms gör.

                    Den som väntar får se....................eller som morfar sa vid matbordet:

                    "snällt barn blir utan".

                    Visdomsord från en pojk som var yngst i en stor brödraskara.

                    Kommentar

                    • HazelCR

                      #55
                      "Trollet" i mitt köp från PWSS fanns nog hos bussgods?

                      PWSS skickade grejerna med posten sent i onsdags och idag kunde jag hämta ut dem.
                      När väl PWSS satte igång med att lösa problemet har de varit mycket ihärdiga och försökt fixa min order så fort som möjligt. Bra så, men .....jag är allt lite bränd ändå...... 3/12 .........19/1

                      Kommentar

                      • Tege
                        • October 2006
                        • 70

                        #56
                        Ursprungligen postat av HazelCR
                        "Trollet" i mitt köp från PWSS fanns nog hos bussgods?

                        PWSS skickade grejerna med posten sent i onsdags och idag kunde jag hämta ut dem.
                        När väl PWSS satte igång med att lösa problemet har de varit mycket ihärdiga och försökt fixa min order så fort som möjligt. Bra så, men .....jag är allt lite bränd ändå...... 3/12 .........19/1
                        Hej, upptäckte denna tråd idag. Jag kritiserar pwss i nätbutikstråden oxå. Även om det var postens fel så är det lite märkligt att just pwss har sådan stora problem med post o bussgods. Jag har drabbats av pwss både när dom skickat med buss och post.
                        Tycker att pwss själv måste tappa sugen när så många har problem med deras leveranser.
                        Ska dom fortleva borde dom låta någog fixa deras hemsida så man ser lagerstatus och när paketen verkligen skickas. Sen måste dom ta tag i både post o bussgods mottagningarna på sin ort så dom får fart på grejorna.

                        Personligen kommar jag inte beställa något därifrån föräns jag hör att dom bättrat sig, eller att dom själva går ut offentligt och berättat om ev åtgärder.

                        Just nu gräver dom sin egen grav.

                        Kommentar

                        Arbetssätt...