Akvarium på datorn- GRATIS!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • CalleAkvarist
    • November 2005
    • 1059

    Akvarium på datorn- GRATIS!

    Såg denna grymt snygga skärmsläckare:http://www.runproductions.com/AquaScape3D.htm ! Man kan välja olika fiskar och man behöver inte mata eller städa!
    Sen finns ju också MopyFish: www.mopyfish.com .Dock lite tråkig då inga saker ingår från början, bara ett akvarium UTAN grus och med guldfisken. Det står att grus och växt och sten kommer med tiden.
  • vance
    • December 2004
    • 872

    #2
    Jag gillar diskusen som simmar i ett korallrev med en sjöhäst, känns väldigt biotopriktigt
    Bara döda fiskar simmar med strömmen

    Kommentar

    • petnym
      • May 2002
      • 5028

      #3
      Jag tycker att orginalet (dvs serenescreen) är snyggast...

      Länk:
      Gräset är grönare på andra sidan glaset...
      Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
      Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

      Kommentar

      • CalleAkvarist
        • November 2005
        • 1059

        #4
        Det var ännu bättre! Finns det inte en till som heter AquaZone? Okänd adress men sök på Google: AquaZone. Då hittar ni den nog! Den är faktiskt också tuff!

        Kommentar

        • adl
          • January 2006
          • 97

          #5
          Ursprungligen postat av petnym
          Jag tycker att orginalet (dvs serenescreen) är snyggast...

          Länk:
          www.serenescreen.com

          Jag kör oxå det, helt klart den snyggaste skärmsläckaren på marknaden..
          Mvh
          Adam

          Kommentar

          • CalleAkvarist
            • November 2005
            • 1059

            #6
            Fish Tycoon är ett kul spel. Man får några fiskar som man får att leka, köper grejer, säljer fiskar och behandlar sjuka fiskar.Dock bara 60 min demo om man man inte vill betala en del.... . Vill ni diskutera andra virtuella djur så har jag gjort en under "Off Topic":"Virtuella djur".

            Kommentar

            Arbetssätt...