Ny akvariebutik i Sthlm!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Glenn
    • April 2002
    • 3904

    Ny akvariebutik i Sthlm!!!

    Det har öppnats en ny akvariebutik på södermalm i Sthlm men fisk å växter kommer att komma efter nyår. För mer info så kolla

    Allt för den seriöse akvaristen! Pelvicachromis pulcher Nigeria Pelvicachromis subocellatus Matadi Pelvicachromis taeniatus Nigeria red Killis Epiplatys infrafasciatus baroi Ebonji Poropanchax normani Fundulopanchax gardneri nigerianus Misaje Chromaphyosemion bitaeniatum Afanyangan Tetror Neolebias trilineatus Phenacogrammus interruptus Ciklider Apistogramma agassizi Apistogramma borellii Paraguay Apistogramma hongsloi Apistogramma piauiensis Apistogramma trifasciata Dicrossus filamentosus Mikrogeophagus ramirezi Pterophyllum scalare Thorichthys meeki Rio Candelaria Levandefödare Poecilia Endler Priapella intermedia Xiphophorus pygmaeus Rio Axtla Killis Aphyolebias peruensis Santa Anna Malar Ancistrus dolichopterus Corydoras eques Corydoras paleatus Corydoras rabauti Otocinclus hoppei Parotocinclus Parotocinclus Tiger Tetror Carnegiella marthae Hasemania nana Hemigrammus erythrozonus Hemigrammus bleheri Hyphessobrycon amandae Hyphessobrycon rosaceus Hyphessobrycon megalopterus Hyphessobrycon pulchripinnis Hyphessobrycon roseus Hyphessobrycon sweglesi Inpaichthys kerri Moenkhausia pittieri Nannostomus marginatus Nematobrycon palmeri Paracheirodon axelrodi Barber Oreichthys ”Sail Fin” Puntius anchisporus Puntius titteya Labyrintfiskar Betta imbellis Betta rutilans Betta pugnax Colisa chuna Sphaerichthys osphromenoides Parosphromenus Pseudosphromenus dayi Trichogaster leerii Trichogaster trichopterus Trichopsis pumila Rasboror Boraras maculatus Boraras merah Danio choprae Danio kyathit Danio roseus Sawbwa resplendens Sundadanio axelrodi Tanichthys micagemmae Trigonostigma heteromorpha Blåögon Pseudomugil gertrudae Pseudomugil signifer Gobi Tateurndina ocellicauda Regnbågsfiskar Iriatherina werneri Melanotaenia papuae Melanotaenia parva Melanotaenia praecox


    /Glenn
    Mvh /Glenn

    Min Zoon
  • micke eklund
    • November 2002
    • 680

    #2
    Kul att han äntligen öppnat måste åka dit och kolla så fort jag hinner. Vinglösa bananflugor är jag på jakt efter hoppas han får in det snart.

    Kommentar

    • Glenn
      • April 2002
      • 3904

      #3
      Oki Varför måste du ha vinglösa? finns ju dem med skruvade vingar som inte kan flyga.

      /Glenn
      Mvh /Glenn

      Min Zoon

      Kommentar

      • erikthur
        • March 2004
        • 9953

        #4
        Det är dom som kallas för vinglösa
        Killies is a lifetime passion

        Kommentar

        • Kamphona
          • December 2004
          • 95

          #5
          kul med en ny affär! ska kanske ta mig dit.

          /Linnea

          Kommentar

          • Glenn
            • April 2002
            • 3904

            #6
            Aha okej=P

            Brukar finnas startkulturer att köpa på akvarielagret och sedan så är det ju bara att sätta igång ett par kulturer hemma.

            /Glenn
            Mvh /Glenn

            Min Zoon

            Kommentar

            • pinguin747
              • January 2009
              • 8

              #7
              mm... Den där akvariebutiken är helt underbar... Jag tänker då aldrig vända mig till någon vanlig djuraffär längre, man känner sig bara lurad efteråt >_<

              Kommentar

              • JonasN
                • September 2008
                • 357

                #8
                Helt klart stockholms mysigaste. Går runt där i timmar och trivs

                Kommentar

                • petnym
                  • May 2002
                  • 5028

                  #9
                  Varför drar ni upp 5 år gamla trådar? Butiken är ju knappast nyöppnad längre...
                  Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                  Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                  Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                  Kommentar

                  • JonasN
                    • September 2008
                    • 357

                    #10
                    Det kan man fråga sig
                    Själv så var jag fullt medveten att tråden var gammal, men tyckte inte det skadade att ge Janne lite cred, när nu tråden ändå var uppdragen.

                    Kommentar

                    • Radioaktiva Räkor
                      • May 2007
                      • 1760

                      #11
                      Retardness.

                      //C
                      With a licence to krill!
                      Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

                      Kommentar

                      • erikthur
                        • March 2004
                        • 9953

                        #12
                        Men den här butiken är den enda jag verkligen anstränger mej för att besöka om jag har ärenden till huvudstaden. Den har försett mej med grindalsmask, moina och verkligt vinglösa bananflugor. Utan detta hade jag inte kunnat hålla mina killis framgångsrikt. Och dessutom har jag fått inspiration och idéer givetvis.

                        REKOMMENDERAS VERKLIGEN!!!
                        Killies is a lifetime passion

                        Kommentar

                        Arbetssätt...