Grattis Micke till femteplatsen

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Grattis Micke till femteplatsen

    Som sagt Micke tog en hedrande femteplats i Akvaforums fototävling http://www.akvaforum.no/fotokonkurranse.cfm
    Vinnarfotot i denna omgång av Akvaforums fototävling var för övrigt ett riktigt bra, annorlunda och kul foto

    I övrigt var det faktiskt väldigt få svenskar som deltog där i denna omgång. Tidigare har såväl jag, Petnym och Guy brukat ställa upp där men inte denna gång.
    För min del så ställer jag i fortsättningen enbart upp i fototävlingar där man kan kommentera de deltagande fotona så man kan utveckla sig lite som fotograf. Själva tävlingsmomentet tycker jag att man tröttnar rätt snabbt på.
    Senast redigerad av Kjell Fohrman; 21 August 2006, 08:37.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • petnym
    • May 2002
    • 5028

    #2
    Grattis Micke!

    Själv var jag i Grekland under hela perioden då man kunde sända in bilder, därför kunde jag inte deltaga denna gång men jag funderar starkt på att trappa ned mitt tävlande lite. Blir jobbigt i längden att delta i tre (eller fler) tävlingar varje månad.
    Senast redigerad av petnym; 21 August 2006, 09:09.
    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

    Kommentar

    • Micke
      • January 2002
      • 1718

      #3
      Tack, det var mitt första försök i tävlingen. Håller med om att vinnarblilden var riktigt bra.
      Mvh Michael Persson

      www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

      Kommentar

      • elinor
        • February 2003
        • 1323

        #4
        Va precis inne och kikade på fototävlingen.. Mycket fina foton *ler*
        Grattis till en fin placering Micke!
        Varje gång jag hör ordet SPORTA måste jag tvätta munnen med choklad

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #5
          Ursprungligen postat av Micke
          Tack, det var mitt första försök i tävlingen. Håller med om att vinnarblilden var riktigt bra.
          Ja, ja i mitt första försök så vann jag - men sen har det bara gått utför
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...