Back to Nature fototävling

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Back to Nature fototävling

    har ni något snyggt akvarium med Back to Nature-bakgrund så passa på att skicka in fotot till denna tävling som avslutas inom kort
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • petnym
    • May 2002
    • 5028

    #2
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    har ni något snyggt akvarium med Back to Nature-bakgrund så passa på att skicka in fotot till denna tävling som avslutas inom kort
    Någon som har ett snyggt akvarie med back to Nature bakrund som kan stå modell? Del av eventuell vinst kan diskuteras. :-)
    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Ursprungligen postat av petnym
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      har ni något snyggt akvarium med Back to Nature-bakgrund så passa på att skicka in fotot till denna tävling som avslutas inom kort
      Någon som har ett snyggt akvarie med back to Nature bakrund som kan stå modell? Del av eventuell vinst kan diskuteras. :-)
      - du skulle köpt något av mina begagnade jag sålt ut.
      Själv har jag laddat min kamera för att fota i Singapore imorgon - men frågan är om jag hittar några BTN-bakgrunder vi får se, men å andra sidan får jag ändå inte delta i tävlingen eftersom jag lovat Charlie (som tillverkar BTN) att ställa upp som meddomare i hans fototävling.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Tastyfish
        • February 2005
        • 1761

        #4
        cooolt meddomare synd att man inte har btn bakgrunder
        Min Zoon 250l Terrarium 250l Akvarium
        Phelsuma Madagascariensis Kochi 1.1
        Måste skaffa mig fler djur!

        Kommentar

        • admin
          Christian Alfredsson

          • November 2004
          • 11220

          #5
          Har 9 st med Btn. Tyvärr så blir de inte så snygga med bara Troffar i. Jag ska försöka fota alla för att öka chanserna.
          Christian Alfredsson
          Tekniskt ansvarig Zoopet

          Kommentar

          Arbetssätt...