Ny fototävling igång

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ny fototävling igång

    Så har vi då startat en ny omgång av fototävlingen. 36 fina fotobidrag kämpade om att nå de 12 finalplatserna.
    Kul att så många deltar och att kvalitén på de insända fotona är så hög.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • petnym
    • May 2002
    • 5028

    #2
    Det finns redan en tråd om detta. Använd gärna sökfunktionen innan du postar ett nytt inlägg... *hehehe* :-)

    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Jo jag såg faktiskt det - men just denna kategori är den kategori (+ Zoopet Gold-kategorin) där vi lägger in s.k. officiella meddelanden och detta var ett sådantn (många prenumererar på denna kategori).
      Hade väl i och för sig kunnat flytta den andra tråden som Azur körde igång men tyckte det var fel eftersom det inte var fel att klägga den där.
      Startade för övrigt själv ytterligare en tråd i detta ämne (bedömning av de foton som inte kom med i finalen) på Zoopet Gold men den kan ju bara läsas av Goldare så nu har vi tre trådar i ämnet
      Hoppas att det leder till att tre gånger så många röstar i tävlingen

      Apropå officiell tråd för övrigt - du kan väl skicka mig ett mail om vilken vinst du vill ha för segern i förra månads fototävling (för priser se denna sida - dock är vinst 4 slut (problematiskt att få in Dupla-grejor).
      Samma fråga har jag till Azur som ju vann Gissa Fisken tävlingen.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • petnym
        • May 2002
        • 5028

        #4
        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Apropå officiell tråd för övrigt - du kan väl skicka mig ett mail om vilken vinst du vill ha för segern i förra månads fototävling.
        Hm... Fick du inte ett privat meddelande gällande det, skickat via er "kontakt-sida" för 2-3 dagar sedan?

        Glöm inte att lägga upp en kategori under fototävlingen så att man kan skicka in bilder för nästa månads tävling.
        Gräset är grönare på andra sidan glaset...
        Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
        Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #5
          [QUOTE=petnym]
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Apropå officiell tråd för övrigt - du kan väl skicka mig ett mail om vilken vinst du vill ha för segern i förra månads fototävling.
          Hm... Fick du inte ett privat meddelande gällande det, skickat via er "kontakt-sida" för 2-3 dagar sedan?

          Glöm inte att lägga upp en kategori under fototävlingen så att man kan skicka in bilder för nästa månads tävling.
          Det ligger väl redan en där och har gjort så i en vecka, eller?
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • petnym
            • May 2002
            • 5028

            #6
            Skumt svar jag fick!

            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Det ligger väl redan en där och har gjort så i en vecka, eller?
            Nope... Ser bara Februari och Mars...
            Gräset är grönare på andra sidan glaset...
            Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
            Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

            Kommentar

            • Guy Palm
              • March 2002
              • 5720

              #7
              Jag fick upp April-tävlingen när jag klickade på skicka in foto, så det fungerar för mig i alla fall
              Guy
              ,Poecilia,SKS,GOC,

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                #8
                Skumt svar jag fick!
                Sorry nåt blev fel också här. har i alla fall inte fått ditt mail.

                Nope... Ser bara Februari och Mars...
                Uppenbarligen bara Admin om ser det - också det märkligt.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Morellen
                  • November 2003
                  • 4349

                  #9
                  när man försöker gå in på fototävlingen som icke inloggad får jag mitt favoritmeddelande "välkommen, avregistrera dig!" Tipsa Christian om att det är en märklig hälsningsfras...
                  http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                  "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                  (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                  Kommentar

                  • petnym
                    • May 2002
                    • 5028

                    #10
                    Ursprungligen postat av Guy Palm
                    Jag fick upp April-tävlingen när jag klickade på skicka in foto, så det fungerar för mig i alla fall
                    Så sant, om man klickar på skicka in så får man upp April, men annars syns det inte.
                    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                    Kommentar

                    • Maria - Sjöjungfru

                      • January 2004
                      • 4236

                      #11
                      Ursprungligen postat av petnym
                      Så sant, om man klickar på skicka in så får man upp April, men annars syns det inte.
                      Samma för mig oxå!! Skall i alla fall göra ett försök att ladda upp en bild, det krånglade ju i slutet av förra gången.
                      Maria - Sjöjungfru

                      Kommentar

                      • Maria - Sjöjungfru

                        • January 2004
                        • 4236

                        #12
                        Jag har gjort ett försök att skicka in en bild till April-tävlingen, men jag tror inte jag lyckades denna gången heller! *suck*
                        Det tar bara hur lång tid som helst när bilden laddas och sedan kommer jag till en ny ruta där jag kan välja "gå tillbaka till huvudmenyn"
                        Maria - Sjöjungfru

                        Kommentar

                        • admin
                          Christian Alfredsson

                          • November 2004
                          • 11220

                          #13
                          Nu ska april synas.
                          Christian Alfredsson
                          Tekniskt ansvarig Zoopet

                          Kommentar

                          Arbetssätt...